Infrastruktura sieci Plus przygotowana na rosnący ruch głosowy i internetowy

Infrastruktura sieci Plus przygotowana na rosnący ruch głosowy i internetowy. Istniejąca infrastruktura sieci Plus jest przygotowana na obsłużenie rosnącego w ostatnich dniach ruchu głosowego oraz większej ilości transferowanych danych. Zasoby technologiczne Grupy Polsat umożliwiają zachowanie wysokiej jakości świadczonych usług również w sytuacji zwiększonego obciążenia sieci. Zagrożenia, jakie niesie za sobą epidemia koronawirusa, a także związana z tym zmiana codziennych nawyków, to wyzwanie dla gospodarki i całego społeczeństwa. Grupa Cyfrowy Polsat, w skład której wchodzi operator sieci Plus, jest przygotowana na rosnącą liczbę połączeń głosowych oraz zwiększony ruch internetowy wynikający między innymi z wyższej konsumpcji treści multimedialnych, czy też przeniesienia przez wiele przedsiębiorstw swoich procesów biznesowych do kanałów zdalnych. Pomimo zaobserwowanego wyższego wykorzystania sieci, klienci Plusa mogą być spokojni – sieć jest technologicznie gotowa na takie wyzywania. Epidemia koronawirusa zmieniła naszą codzienność. Praca zdalna, zamknięte szkoły, zalecenia pozostania w domu, to wszystko wpływa na zwiększony ruch w internecie. Dzięki sprawnie działającej infrastrukturze naszej sieci i zastosowaniu w jej budowie nowoczesnych technologii jesteśmy przygotowani na większy ruch użytkowników. Naszym klientom zapewniamy pełną funkcjonalność i jakość działania naszej sieci – tłumaczy Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus. Ponadto Plus podjął dodatkowe działania mające na celu zwiększenie potencjału sieci i świadczonych usług. Kolejne rozwiązania usługowe i technologiczne będą wprowadzane na bieżąco, w zależności od rozwoju sytuacji. Cyfrowy Polsat jako największa grupa medialno-telekomunikacyjna w Polsce wprowadza również rozwiązania usługowe i produktowe w odpowiedzi na potrzeby klientów. Wszyscy klienci sieci Plus i abonenci Cyfrowego Polsatu posiadają bezpłatny dostęp do pakietu IPLA Plus w serwisie internetowym IPLA. Do pakietu obejmującego wcześniej kanały: Polsat News HD, Polsat News 2, Polsat Play HD, Superstacja i Polsat Cafe HD, zostały promocyjnie dodane dwa nowe: Disney Channel dla dzieci i FOX dla osób starszych. Ponadto w pakiecie można znaleźć ulubione seriale i programy Telewizji Polsat, dostępne bez reklam. Co istotne, transfer danych w sieci Plus dla użytkowników korzystających z IPLI jest zwolniony z naliczania opłat. Z kolei wszyscy abonenci telewizji satelitarnej i kablowej IPTV Cyfrowego Polsatu, począwszy od pakietu Mini HD, w ramach „otwartego okna” mogą oglądać dodatkowe kanały: Polsat Comedy Central Extra, FOX HD oraz Disney Channel. Kanały Sundance TV, Paramount Channel HD, AXN i AXN HD są dostępne w „otwartym oknie” dla abonentów od pakietu Rodzinnego HD, Epic Drama od Familijnego HD, a AXN Black, AXN White oraz AXN Spin – od Familijnego Max HD. Grupa Polsat pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które będą służyć społeczeństwu i gospodarce w zaistniałych okolicznościach

źródło: Plus

0 0 votes
Article Rating
2 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Patryk

No proszę Was, wy naprawdę wierzycie że to co podaje do wiadomości publicznej ten skansen technologiczny (Plus) to jest prawda?
Na co oni są gotowi? Na nakładanie lejka 32kb/s w LTE po zakończeniu podstawowego pakietu w swoim internecie mobilnym LTE pomimo że pisze nielimitowany? Co zresztą robią nagminnie w swoich ofertach internetowych o czym można przeczytać na plusforum.pl bo sieć niedoinwestowana im po prostu klęka.

Najgorszą siecią z brakiem pomysłu na siebie i na inwestycje z wężem w kieszeni jest właśnie ten skansen technologiczny (Plus).

michol

Lejka nie widziałem od 10 lat. Wystarczy włączyć sobie pakiet nocny 200GB i ustawić harmonogram pobierania dużych plików własnie na noc a w godzinach szczytu nie zobaczysz żadnego lejka.