Numer do PLAY przeniesiesz też na… poczcie!
Właśnie uruchomiliśmy kolejną, bardzo fajną możliwość przejścia do PLAY. Od teraz przeniesienie numeru do Play będzie jeszcze bardziej dostępne. We współpracy z Pocztą Polską, Play jako pierwszy operator wprowadza możliwość przeniesienia numeru telefonu także w ponad 4 500 urzędach pocztowych na terenie całego kraju. To już kolejna usługa, po sprzedaży starterów, możliwości doładowań i rejestracji kart SIM, jaką Play wspólnie z Pocztą Polską uruchamia w placówkach pocztowych. Aby przenieść swój numer do Play, wystarczy złożyć jeden wniosek w wybranej placówce pocztowej. Procedura trwa kilka minut, a do jej dopełnienia potrzebne są jedynie telefon z numerem, który klient chce przenieść oraz dowód osobisty, a w przypadku cudzoziemca paszport, karta stałego pobytu lub dowód osobisty UE. Osoba składająca wniosek może też podać dodatkowo adres email, na który otrzyma potwierdzenie przeniesienia numeru. Usługa dostępna jest dla klientów indywidualnych.
Numery telefonów osób posiadających usługi abonamentowe i MIX są przenoszone po zakończeniu trwania umowy u dotychczasowego operatora. W przypadku oferty prepaid, przeniesienie może się dokonać już następnego dnia po złożeniu wniosku. Status przeniesienia numeru można śledzić poprzez stronę www.play.pl/status-mnp/. Klienci którzy zdecydują się na przejście do Play mogą otrzymać dodatkowe bonusy: 20 GB, 200 zł na rozmowy i SMS-y na 60 dni, a także rok ważności konta. Wszystkie te usługi można w prosty sposób aktywować w swoim telefonie poprzez krótki kod USSD *11*340*1# i zatwierdzając zieloną słuchawką.