Nowy dystrybutor sprzętu ZTE w Polsce. Polski oddział ZTE, globalnego producenta nowoczesnych urządzeń mobilnych oraz innowacyjnych technologii telekomunikacyjnych, podpisał umowę dystrybucyjną z KOMSA Polska Sp. z o.o. KOMSA Polska jest drugim oficjalnym dystrybutorem produktów ZTE w Polsce. Umowa współpracy przewiduje sprzedaż smartfonów z każdego segmentu cenowego – od funkcjonalnych i stylowych Blade’ów do najbardziej zaawansowanych technologicznie smartfonów z serii Axon. W dystrybucji znajdą się również innowacyjne modemy i routery ZTE, jak również inteligentne projektory Spro z systemem operacyjnym Android. „Z satysfakcją informujemy o nowym partnerze biznesowym ZTE Poland, którym została KOMSA Polska. Decyzję o nawiązaniu współpracy podjęliśmy ze względu na duże międzynarodowe doświadczenie oraz potwierdzoną wieloma sukcesami efektywność sprzedażową naszego nowego dystrybutora. Dzięki temu innowacyjne produkty ZTE już wkrótce trafią do szerszego grona klientów. Jest to kolejny krok w budowaniu naszej pozycji w Polsce i w Europie” – powiedział Jacek Koba – Dyrektor Marketingu i Sprzedaży, ZTE Poland. „Rozpoczynając współpracę z ZTE zyskujemy dostęp do szerokiej gamy nowoczesnych urządzeń, które charakteryzuje wysoki poziom innowacyjności, doskonała jakość oraz atrakcyjny wygląd w bardzo przystępnych cenach. Istotą naszej działalności jest dopasowanie oferty do oczekiwań klientów. Jesteśmy przekonani, że podpisując umowę dystrybucyjną z ZTE Poland wychodzimy właśnie naprzeciw ich potrzebom” – dodał Krzysztof Olszewski z KOMSA Sp. z o.o. Produkty ZTE są również dostępne w dystrybucji Ingram Micro Poland, z którym ZTE Poland współpracuje od 6 miesięcy. „Ostatnie pół roku pokazało, że podpisanie umowy z ZTE było bardzo dobrą decyzją. Biorąc pod uwagę coraz większe sukcesy jakie ZTE zaczyna odnosić w Europie i na świecie, a przede wszystkim szerokie plany rozwoju na polskim rynku w nadchodzących miesiącach, chcemy intensyfikować nasze wspólne działania” – dodał Grzegorz Kania z Ingram Micro Sp. z o.o. Współpraca z nowymi partnerami to odpowiedź ZTE na rosnący trend rynkowy „tylko SIM” (sim only), zgodnie z którym klienci osobno kupują aparat i wybierają operatora oferującego najkorzystniejsze ceny usług bez opłat za sprzęt
źródło: ZTE