Polacy coraz chętniej naprawiają smartfony Samsung online. Usługa zlecenia naprawy online zyskuje na popularności zwłaszcza w małych i średnich miastach. Użytkownicy Samsung Galaxy najczęściej decydują się na wymianę wyświetlacza we flagowych modelach Galaxy, a naprawa smartfonu w ramach usługi trwa średnio 2 dni. W maju 2021 Samsung wprowadził unikalną na polskim rynku ofertę usług serwisowych – Serwis 2.0. Jedną z usług, które zyskały szczególną popularność wśród użytkowników smartfonów Samsung Galaxy jest naprawa online, która umożliwia zlecenie naprawy smartfonu zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. „Pół roku po wprowadzeniu usługi obserwujemy duże zainteresowanie wśród użytkowników naszych smatfonów. Chętnych do skorzystania z takiej formy zlecenia naprawy przybywa z każdym miesiącem. Cieszymy się, że nasi klienci docenili wygodę i bezpieczeństwo zdalnego zlecania naprawy” – podsumowuje Jarosław Orski, dyrektor działu Customer Care w Samsung Electronics Polska.
Naprawa online w liczbach
Najczęściej naprawianymi w ramach usługi smartfonami były flagowe urządzenia Samsung Galaxy – stanowiły one aż 78% spośród wszystkich zleconych do naprawy smartfonów. Prym w zleceniach naprawy online wiodła seria Galaxy S (70%), drugim najczęściej naprawianymi zdalnie flagowcami były smartfony z serii Note (30%).
Co naprawiali użytkownicy smartfonów Samsung Galaxy?
Zdalne zlecenie naprawy w przeważającej większości dotyczyło naprawy lub wymiany wyświetlacza – aż 85% użytkowników zdecydowało się na jego naprawę w ramach usługi naprawy online. 15% zleceń naprawy online dotyczyło pomniejszych napraw. Kto najczęściej korzystał z usługi naprawy online? Zdalne zlecenia sprawdziły się w przypadku mieszkańców mniejszych miejscowości, czyli wszędzie tam, gdzie dostęp do stacjonarnych autoryzowanych usług serwisowych jest ograniczony. 65% zdalnych zleceń naprawy pochodziło z miejscowości do 50 tys. mieszkańców, a naprawiony smartfon wracał do właściciela w większości przypadków po 2 dniach naprawy w serwisie.
Jak skorzystać ze zlecania naprawy online?
1. Zaloguj się na stronie:
– samsung.com/pl/support/uslugi-pogwarancyjne.
Na stronie dostępny jest szczegółowy konfigurator, gdzie można sprawdzić koszt i zakres naprawy poszczególnych modeli Samsung Galaxy wraz z wyceną.
2. Wybierz sposób wysyłki i dokonaj opłaty
Urządzenie może odebrać od nas kurier, bądź można dostarczyć je samodzielnie do jednego z punktów nadawczych.
3. Monitoruj proces naprawy
W oczekiwaniu na powrót urządzenia z serwisu, można na bieżąco monitorować status naprawy na portalu podając numer swojego zlecenia, lub uzyskać informację dzwoniąc na infolinię Samsung.
4. Ciesz się sprawnym smartfonem
Naprawione urządzenie kurier dostarczy prosto pod wskazany przez Ciebie adres. Warto pamiętać, że zlecając naprawę online, nie tracimy gwarancji na swój telefon, jeżeli właśnie jest w okresie dwuletniej ochrony gwarancyjnej. Naprawa wykonywana jest w Autoryzowanym Centrum Serwisowym Samsung przez certyfikowanych techników, którzy korzystają z oryginalnych, objętych gwarancją części.
Więcej informacji na temat usługi naprawy online można znaleźć na stronie:
– samsung.com/pl/support/uslugi-pogwarancyjne.
źródło: Samsung