T-Mobile: co się dzieje z jakością usług operatora część 2

W dniu 28. sierpnia 2022 r. pisaliśmy o degradującej się jakości usług i obsługi klienta w sieci T-Mobile. Prezentujemy kolejny materiał. Tym razem odnoszący się do cyklicznych promocji z serii „Dobrze, że jesteś” oraz „Happy Fridays”. W dzisiejszym komunikacie prasowym operator poinformował o dostępności dla klientów promocji, polegającej na możliwości uzyskania zniżki 40% na zakup towarów z asortymentu OCEANSAPART. Jak mówi treść komunikatu – „Z rabatu na cały asortyment OCEANSAPART można skorzystać w aplikacji „Mój T-Mobile” już od czwartku, 1 września”. I dalej: „Z oferty mogą skorzystać zarówno klienci abonamentowi T-Mobile (T, T DATA, Rodzina), jak i posiadacze oferty na kartę (GO!, Frii) lub MIX (Frii Mix).”
A jak wygląda rzeczywistość
i czy nie przypomina wprowadzenia oferty nielimitowanego internetu dla domu, gdzie komunikat prasowy i marketing zaczął „żyć swoim życiem”, zaś z systemowego punktu widzenia prawdopodobnie operator nie był przygotowany do aktywacji oferty, o której mowa? Otóż, klient posiada dwie oferty T-Data. Dla żadnej z nich promocja zakupu asortymentu OCEANSAPART nie jest dostępna.
Reasumując, gratulujemy „Najlepszej Sieci”

Zrzuty ekranu aplikacji Mój T-Mobile
źródło: informacja własna

0 0 votes
Article Rating
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] pisaliśmy o spadku jakości obsługi klienta w sieci T-Mobile: problemach z aktywacją usług oraz braku informacji o promocji z cyklu „Dobrze, że jesteś” mimo publikacji komunikatu prasowego tego operatora. […]