INEA: Youtuber Karol „BLOWEK” Gązwa w nowej kampanii INEA Można #INEACZEJ

INEA wystartowała z nową kampanią reklamową „MOŻNA #INEACZEJ”. Oprócz szybkiego, światłowodowego Internetu i nowoczesnej telewizji HIWAY 4K INEA oferuje atrakcyjną telefonię mobilną w cenie od 14,90 zł. W kampanii MOŻNA #INEACZEJ dostawca światłowodowego Internetu w Polsce oddaje głos profesjonaliście, przedstawicielowi nowego pokolenia, youtuberowi z największą liczbą subskrybentów na kanale YouTube w Polsce. INEA podkreśla, jak ważny jest teraz dobry i szybki Internet. „Internet, który nie zwalnia na zakręcie”, „Telewizja, która działa, jak powinna” czy „Wi-Fi Extra, działające extra w całym domu”, to hasła opisujące w kampanii wysoką jakość ich usług. INEA pokazuje, że można #ineaczej, oferując niezawodne usługi na przejrzystych warunkach i obsługę klienta na najwyższym poziomie. Współpraca z youtuberem ukazuje INEA jako nowego gracza na rynku, który działa nieszablonowo i wyróżnia się na tle konkurencji. Karol Gązwa, który został ambasadorem najnowszej kampanii INEA, podkreśla, że aby być o krok przed innymi, niezbędne jest posiadanie szybkiego i niezawodnego Internetu. Niebawem usługi INEA będą dostępne na terenie całego kraju, obejmując swoim zasięgiem kilka milionów gospodarstw domowych. W INEA od lat pokazujemy, że można #ineaczej. Jesteśmy dostawcą usług, który nie boi się konkurować z największymi graczami na rynku. Superszybki Internet, nowoczesna telewizja i telefonia komórkowa wsparte są obsługą naszych klientów na najwyższym poziomie, co potwierdza niedawno otrzymana nagroda Gwiazda Jakości Obsługi 2023. – komentuje nową kampanię Andrzej Szweda, Marketing Manager INEA. Nowa kampania obejmie działania w Internecie i mediach społecznościowych. Powstała we współpracy z Minima Advertising People, Visual Heads oraz MediaHub.

źródło: informacja prasowa INEA