T-Mobile odwrócił trendy. Nowa filozofia działania oraz wprowadzone przez T-Mobile Polska zmiany przynoszą pierwsze efekty. Spółka kolejny kwartał z rzędu zakończyła ze wzrostem bazy abonentów oraz przychodów całkowitych. W 2016 roku klienci T-Mobile otrzymali większy zasięg LTE oraz nową ofertę SuperNet z nieograniczonym dostępem do Internetu w wybranych aplikacjach. Działania T-Mobile cieszą się coraz większą popularnością, co jest szczególnie dobrze widoczne w rekordowej liczbie wyświetleń spotów marki na YouTube. T-Mobile Polska na koniec grudnia 2016 roku obsługiwała bazę 10,634 miliona klientów. W przypadku segmentu usług przedpłaconych Spółka zamknęła rok liczbą 4,022 miliona klientów, a niższa o 657 tysięcy liczba kart SIM w czwartym kwartale odzwierciedlała trendy rynkowe związane z wprowadzeniem obowiązkowej rejestracji numerów usług przedpłaconych. W czwartym kwartale 2016 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 70 tysięcy i Spółka na koniec roku obsługiwała bazę 6,612 miliona abonentów
Czytaj dalej …
źródło: T-Mobile