Aż 3000 użytkowników zaangażowało się w charytatywną zbiórkę Mobile Vikings, społecznościowego operatora komórkowego. Każdy z nich przekazał po 20 gigabajtów, które sieć zamieniła na złotówki. Dzięki błyskawicznej reakcji Vikingowie uzbierali 30 000 zł. Kwota wesprze organizację działającą na rzecz powodzian z południowej Polski.
Akcja-reakcja, czyli Załoga Dobra
O tym, że siłą Mobile Vikings jest społeczność, świadczą m.in. cykliczne akcje charytatywne. Sieć zachęca swoich użytkowników do przekazywania internetowego pakietu danych na pomoc w Szalupach Ratunkowych. Wcześniej, wspólnie z Vikingami, wybiera szczytny cel. Podczas wszystkich – jedenastu edycji – Szalup Ratunkowych łącznie zebrano blisko 112 000 zł. Oprócz tego prężnie działa vikingowa Załoga Dobra, która reaguje na najpilniejsze okazje do pomocy, jak choćby klęski żywiołowe. To właśnie w tej akcji od 23 do 30 września udział wzięło aż 3000 Vikingów, którzy przekazali łącznie 60 000 GB. To rekordowa pomoc od użytkowników Mobile Vikings. Dotrze ona do Centrum ds. Katastrof i Klęsk Żywiołowych Tratwa. Środki finansowe zostaną przeznaczone na zapewnienie niezbędnego wsparcia osobom dotkniętym przez żywioł.
Ludzki jak Viking
Wirtualny operator komórkowy jako pierwszy wprowadził możliwość kumulowania niewykorzystanego pakietu danych. Gigabajty w Mobile Vikings nie przepadają, przechodzą z miesiąca na miesiąc. Można je wykorzystać później albo wymienić na unikalne gadżety w Viking Store, albo przeznaczyć na pomoc w akcjach charytatywnych.
Mobile Vikings nie oferuje umów terminowych i ma ludzki HelpDesk bez botów. Jego użytkownicy, zwani Vikingami, to nie są zwykli klienci, tylko zgrana społeczność. Ma ona realny wpływ na rozwój marki. To głównie dzięki ich poleceniom operator rośnie w siłę i może konsekwentnie realizować strategię bez salonów komórkowych.
Mobile Vikings – społecznościowy wirtualny operator komórkowy z Wrocławia. Ma na swoim pokładzie ponad 140 000 użytkowników, a na morzu telko płynie od 10 lat. Swój wzrost opiera przede wszystkim na zadowoleniu użytkowników. Misją operatora Mobile Vikings jest zniesienie granic między użytkownikiem a marką, dlatego jego claim brzmi: Sieć ludzi, nie numerów. Użytkowników obsługują tylko ludzie (botom mówi stanowcze: nie!), a Vikingowie mają realny wpływ na kierunek rozwoju marki
i ochoczo angażują się w jej działanie.
Więcej informacji: www.mobilevikings.pl
źródło: Mobile Vikings