Samsung wprowadza na rynek urządzenia SMART Signage z systemem Tizen 3.0. W trakcie największej dorocznej konferencji branży profesjonalnego sprzętu audio-wideo, InfoComm 2017, firma Samsung zaprezentowała szereg nowych technologii Digital Signage przeznaczonych do zastosowań w takich branżach jak handel detaliczny, reklama, marketing, edukacja, transport, czy korporacje oraz sektor publiczny. Wszystkie urządzenia firmy Samsung z kategorii SMART Signage docelowo będą pracowały pod kontrolą systemu operacyjnego Tizen 3.0, który jest najnowszą wersją platformy open source działającej na różnych architekturach sprzętowych, przez co jest uniwersalny. – Głównym założeniem naszej wizji przyszłości urządzeń z kategorii Digital Signage jest zapewnienie naszym klientom i partnerom efektywnego rozwiązania, dzięki któremu emisja treści na wyświetlaczach jest czynnością prostą, nie wymagającą dużego zaangażowania użytkownika – powiedział Seog-gi Kim, Executive Vice President, Visual Display Business w Samsung Electronics. – Dzięki nowej platformie Tizen 3.0 projektowanie i wdrażanie kampanii wizualnych na wyświetlacze jest szybkie i intuicyjne. Firma Samsung zaprezentowała efekty integracji urządzeń SMART Signage z zaawansowanymi systemami audio Acendo Solutions i AV Control firmy HARMAN, dzięki którym odbiór treści na wyświetlaczach wielkoformatowych gwarantuje jeszcze bardziej intensywne doznania
Czytaj dalej …
źródło: Samsung