Firmy Tigo i Ericsson uruchamiają w Rwandzie system Business Support System (BSS) jako usługę.
– Ericsson przekształca ekosystem BSS firmy Tigo w Rwandzie w innowacyjny model „jako usługę”, wykorzystując swoje portfolio produktów BSS.
– Rozwiązanie obejmuje funkcjonalność związaną z obciążaniem, rozliczaniem, dostarczaniem, mediacjami i roamingiem w połączeniu z zaawansowanymi rozwiązaniami dotyczącymi obsługi klienta i samoobsługi.
– Model ten pozwala Tigo lepiej obsługiwać klientów i oferować im nowe i innowacyjne produkty, krótszy czas wprowadzenia na rynek, lepsze wrażenia i zwiększoną sprawność operacyjną.
Tigo Rwanda współpracuje z firmą Ericsson (NASDAQ: ERIC) w celu kompleksowej modernizacji swojego ekosystemu BSS. Tigo Rwanda jest pierwszym operatorem w grupie Millicom, który przekształcił swoje operacje BSS i wdrożył dla wszystkich swoich potrzeb model „jako usługa” firmy Ericsson. Rozwiązanie obejmuje pełną funkcjonalność związaną z obciążaniem, rozliczaniem, dostarczaniem, mediacjami i roamingiem w połączeniu z zaawansowanymi rozwiązaniami dotyczącymi obsługi klienta, samoobsługi i zamawiania usług
Czytaj dalej …
źródło: Ericsson