Dobro się nie klika

z korporacyjnego blogu Orange Polska: ” „Dobro się nie klika”. To zdanie usłyszałem kiedyś od znajomej dziennikarki. I chyba coś w tym jest. Pomaganie rzadko ląduje na czołówkach gazet, raczej okupując środeczek. Czemu? Przyznaję – nie wiem. Może pomaganie wydaje się nam tak oczywiste, że nie zwracamy na nie uwagi? Jeżeli faktycznie tak jest, to moim zdaniem to duży błąd. Bo pomaganie służy wszystkim – zarówno tym których wspieramy, jak i nam samym, a co równie istotne całemu społeczeństwu. Właśnie o tym rozmawialiśmy w trakcie kolejnej, dwunastej już edycji naszej cyklicznej konferencji – Miasteczko Myśli. Okazją była nowa aplikacja, dla pracowników – wolontariuszy Orange. Aplikacja, która, jak można powiedzieć… pomaga w pomaganiu. Dlaczego warto obejrzeć? Po pierwsze by usłyszeć o tym jak pomaganie buduje nasze społeczeństwo i jak robić to z głową. Opowiadają o tym dwie Panie, które o pomaganiu wiedzą dużo – Mariola Wołoszyn, psycholog, Centrum Civitas i  Anna Dziewit-Meller, dziennikarka, pisarka, prowadząca portal BukBuk. O pomaganiu, z nie mniej ważnej perspektywy dużych firm opowiadał z kolei Jacek Kowalski, członek Zarządu Orange Polska […]”
Zapraszamy …

źródło: blog.orange.pl