Od jakiegoś czasu trwa próba unifikacji zarządzania kontem dla usług z grupy Polsat Plus. W szczególny sposób jest to widoczne przy aplikacjach iPlus oraz iPolsat Box. Jak informują klienci – zmiany realizowane są chaotycznie, zarówno dla wersji webowej, jak i mobilnej, aplikacje wyświetlają bądź nielogiczne informacje bądź nie wyświetlają nic, zaś klienci zachęcani są do dzielenia się uwagami na przykład poprzez komentarze w sklepie Google Play i wskazywanie operatorowi tego, co pracuje nieprawidłowo. Szczerze powiedziawszy takie zachowanie operatora jest nie tylko nielogiczne i nieprofesjonalne, ale sugeruje zadziwiająco lekceważące podejście zarówno do samych aplikacji, które służą przecież również do realizowania płatności i analizy zużycia pakietów oraz do klientów. Mało tego, można odnieść wrażenie, że programiści otrzymali zlecenie realizacji zadania na zasadzie ogólnych opisów systemów, bez rzeczywistego do nich dostępu, co powoduje że nie mają wglądu do skutków zmian, które realizują.
Reasumując, coś chyba nie tak z tą realizacją i procesem decyzyjnym.
źródło: informacja własna (wk / Czytelnicy)