Ponieważ od kilku dni, na blogu Rzecznika Prasowego Play – Marcina Gruszki – nie pojawiał się żaden wpis, wiele osób pisało pod nasz adres, że liczą na to, iż przed giełdowym debiutem Play już być może niczym się nie skompromituje. O ostatnich, niestety mało wizerunkowych ruchach operatora pisaliśmy m.in. tutaj oraz tutaj. Tymczasem … kolejny wpis na blogu się ukazał i … niestety jest dla operatora wizerunkowo conajmniej wątpliwy. Po pierwsze, przez zaprezentowaną, przyszłą ofertę, w której klient będzie miał możliwość korzystania z repeatera Huawei, z anteną zewnętrzną – Play potwierdził, że ma spore problemy z zagwarantowaniem klientom dostępu do sieci LTE na odpowiednim poziomie. Po drugie – przekaz, że 3 Mbps w LTE w standardzie, a przy wzmocnieniu sygnału ( pasma: 1800 / 2100 i 2600 MHz, bez 800 i 900 MHz ) – 14 Mbps, to poziom jakościowy w sieci 4G ( przypomnijmy głośne, marketingowe 4G Ultra !!! ) – nie jest przekazem rokującym należytą jakość świadczonych usług w najbliższej przyszłości. Jeśli mowa o jakości sieci w Play, to nawet pomijając marną jakość budowanych stacji ( dla zainteresowanych polecamy choćby obejrzenie tego, jak wygląda stacja Play w Jeleniej Górze, przy ul. Wzgórze Kościuszki 6 ) – warto nadmienić, iż dziś, w sieci 3G operatora z internetu również praktycznie korzystać się nie da. Jest to tylko marketingowe 3G na wyświetlaczu terminala. Podobnie, z powodu ogromnych interferencji i braku parametryzacji, zrealizowanej kompetentnie – praktycznie nie można bez emocji skorzystać w usługach głosowych z sieci 2G. Gdyby nie roaming krajowy – nawet tam, gdzie pracują stacje macierzyste, w wielu miejscach klienci z usług, z satysfakcją skorzystać by nie mogli. Niestety, tu okrojono download do poziomu 1.5 Mbps i upload do poziomu 1 Mbps. Dokładając tematy, do których odwołaliśmy Czytelników na wstępie oraz dzisiejszą komunikację na blogu – nie można powiedzieć inaczej, iż bez rewolucyjnych zmian w podejściu do sposobu funkcjonowania P4 nie uratuje ani giełda, ani … repeatery Huawei
Najnowszy materiał na blogu Rzecznika Prasowego Play, wraz z komenatarzami klientów – tutaj
źródło: informacja własna / blogplay.pl