INEA rozpoczęła nową kampanię marketingową pod hasłem: „Zajmij się życiem”. Przekaz koncentruje się na tym, co dla klientów najważniejsze – na możliwości swobodnego korzystania z życia, łączeniu codziennych obowiązków z rozrywką, podczas gdy usługi operatora pozostają niezawodnym tłem.
Kontekst i cel kampanii
Nowa kampania INEA „Zajmij się życiem” zrywa z językiem technologii na rzecz swobodnej komunikacji, stawiając klienta w centrum uwagi. Operator, będący dostawcą szybkiego światłowodowego Internetu, podkreśla, że kluczową wartością usług nie jest technologia sama w sobie, lecz to, co umożliwia w codziennym życiu: stabilną pracę zdalną, rozrywkę bez zakłóceń czy kontakt z bliskimi.
Atrakcyjna oferta dla Wielkopolski
Aby ułatwić klientom podjęcie decyzji INEA przygotowała unikalną na rynku wielkopolskim propozycję: 5 miesięcy korzystania z Internetu światłowodowego lub pakietu Internetu i telewizji całkowicie bezpłatnie. „Chcemy, aby nasi klienci korzystali z najlepszych usług, dopasowanych do ich potrzeb i stylu życia. Zależy nam, by mieli pewność, że wybierając naszą ofertę, zyskują coś więcej niż tylko Internet i telewizję. Dajemy im spokój i możliwość spędzania czasu tak, jak chcą i jak wybierają, ponieważ technicznymi aspektami zajmujemy się my” – komentuje Jan Mausch, Head of Marketing and Digital Sales. INEA po raz kolejny działa nieszablonowo, oferując rozwiązania, które wyróżniają ją na tle konkurencji.
Działania mediowe
Po intensywnym miesiącu działań OOH (Out-of-Home) i w kanałach digital kampania weszła w kolejną fazę. Obejmuje ona wyświetlanie spotu reklamowego na platformach YouTube, VOD oraz w mediach społecznościowych. Koncept i identyfikacja wizualna kampanii powstały w dziale marketingu INEA. Realizacja działań przebiega we współpracy z domem mediowym MullenLowe Media i agencją kreatywną MullenLowe Warsaw.
źródło: informacja prasowa INEA