Co dalej z awarią Orange, która rozpoczęła się we czwartek ?

Jak informują nasi Czytelnicy, awaria w sieci Orange wciąż trwa. Co istotne, wbrew przekazowi Rzecznika Prasowego wcale nie dotyczy tylko segmentu LTE i nie dotyczy tylko usług, realizowanych za pomocą Wi-Calling, czy VoLTE. Problemy zgłaszają również klienci prepaid. W jednym z mail, który otrzymaliśmy Czytelnik informuje, że na 5 numerów prepaid w różnych ofertach – dwa udało się „odblokować” po powzięciu informacji o awarii i resecie telefonu. Pozostałe trzy numery nadal nie są czynne. Na blogu Rzecznika piszący wspominają również o awarii usługi Extra Numer, ale jak wspomnieliśmy wcześniej – problemy z dużym prawdopodobieństwem sięgają dużo głębiej, zaś operator – jak widać – nie do końca jest władny zdiagnozować rdzeń problemów. Awaria sieci Orange, odcinająca tak naprawdę klientów od usług ciągnie się od czwartku. Usług nie można realizować na losowych numerach i trudno znaleźć klucz, za pomocą którego można określić, czego problemy dotyczą ? Tym, którzy wciąż nie mogą korzystać z sieci – sugerujemy najpierw zresetowanie telefonu, a w następnym etapie – jeśli to nie pomoże – wybranie korzystania przez terminal tylko sieci 2G / 3G. Jeśli i to nie poskutkuje – sugerujemy kontakt z Biurem Obsługi Klienta, choć tutaj … jak również wynika z wpisów na blogu korporacyjnym Orange – stosuje się metody rodem z lat 70-tych i zamiast klientowi pomóc – utrudnia mu się załatwienie sprawy. Do służb technicznych apelujemy o bardziej analityczne spojrzenie na problem, zaś do zarządu operatora apelujemy, aby za pośrednictwem kierownika sekcji – zdyscyplinować pion obsługi klienta. Klientom Orange – życzymy dużo cierpliwości !

źródło: informacja własna