Wzmocnione struktury T‑Mobile w kluczowych obszarach organizacji. W ramach przyjętej strategii T‑Mobile kładzie szczególny nacisk na jakość obsługi klienta, jego satysfakcję oraz postrzeganie naszej marki. Podstawą i nadrzędnym celem programu przyjętego przez firmę w 2017 roku jest skupienie się na pierwszej linii kontaktu z klientem. By osiągnąć założone cele firma wzmacnia swoje struktury by dostarczyć klientom najlepsze doświadczenia oraz zapewnić pracownikom niezbędne narzędzia rozwojowe do zrealizowania postawionych przed organizacją wyzwań. Od 15 stycznia 2018 roku do zespołu T‑Mobile dołączy Magdalena Opara, która obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży Pośredniej. Magdalena jest związana z branżą telekomunikacyjną od 2000 roku. Przez 10 lat pracowała w firmie Polkomtel, gdzie odpowiadała za rozwój kanałów i sieci sprzedaży. Zajmowała tam stanowiska menedżerskie, a następnie objęła stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Detalicznej. Była odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju firmy, zarządzanie siecią sprzedaży pośredniej oraz budowanie relacji i zarządzanie współpracą z Partnerami. Magdalena ma również doświadczenie w zarządzaniu małymi firmami, w tym własnym biznesem
Czytaj dalej …
źródło: T-Mobile