Nielimitowany Internet Domowy od T‑Mobile – tak dobry, że polecisz go sąsiadom. Rusza nowa odsłona kampanii poświęconej Nielimitowanemu Internetowi Domowemu. Dzięki najlepszej sieci T‑Mobile, nawet będąc z dala od miejskich ośrodków i infrastruktury szerokopasmowej, można cieszyć się Nielimitowanym Internetem Domowym od T‑Mobile. Przypomina o tym nowa odsłona kampanii reklamowej T‑Mobile, która startuje już jutro, 19-go stycznia, 2018 r. Internet domowy od T‑Mobile działa niemal wszędzie, pozwala (jak w usłudze stacjonarnej) na transmitowanie nieograniczonej ilości danych, a przy tym jest tak prosty w użyciu jak to tylko możliwe. Cała rodzina może korzystać z łącza, kiedy chce i jak potrzebuje – do grania online, oglądania wideo czy przeglądania zasobów sieci. Na tych atrybutach – szybkości, prostocie instalacji oraz swobodnym dostępie nawet tam, gdzie nie ma rozbudowanej infrastruktury – skupia się najnowsza odsłona kampanii reklamowej T‑Mobile, która rusza już 19. stycznia br. Z dala od miejskiego zgiełku, za to w bliskości natury – rozgrywa się akcja najnowszego spotu reklamowego. W przyjaznej atmosferze przedmieścia okazuje się, że szybki, Nielimitowany Internetowi Domowy od T‑Mobile to sposób na budowanie sąsiedzkich przyjaźni. Korzystanie z dobrodziejstw sieci okazuje się być łatwe, bez konieczności skomplikowanych instalacji. Jego jakość i szybkość bez trudu pozwala na swobodną rozmowę online czy oglądanie ulubionych klipów – nawet tam gdzie wydawało się, że sieci nie ma. Nowy, 30-sekundowy spot widzowie ogólnopolskich stacji telewizyjny zobaczą już 20 stycznia. Dziś produkcję prezentujemy przedpremierowo tutaj. Szeroka kampania rusza od jutra, 19-go stycznia. Obecna będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kinach, radiu, kanałach online (w tym w social mediach), jak również nośniki wielkoformatowe oraz POS w salonach Operatora. Kreację i spoty przygotował departament komunikacji rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w Internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, kreację online Liquid Thread, za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide
źródło: T-Mobile