Netia Unified Communications – prawdziwa konwergencja w biznesie

Netia Unified Communications – prawdziwa konwergencja w biznesie. Netia – jako pierwszy operator w Europie – udostępniła usługę zintegrowanej komunikacji w chmurze dla biznesu, która łączy nielimitowane usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej (numery stacjonarne i komórkowe) z nowoczesną komunikacją elektroniczną (komunikator biznesowy Unified Communications). – Dzięki usłudze Netia Unified Communications można prowadzić firmę z dowolnego miejsca oraz oszczędzać pieniądze na usługach telekomunikacyjnych. Rozwiązanie może zaspokoić potrzeby wszystkich rynków, począwszy od małych firm po duże korporacje. Sprawdzi się zarówno w przypadku pojedynczych biur, jak i tych z siecią rozproszonych oddziałów – mówi Paweł Rychcik, Starszy Kierownik Produktu w Netii. Dzięki Netia Unified Communications użytkownicy zyskują pełną swobodę w komunikacji, a co za tym idzie, wyższą produktywność. Rozwiązanie umożliwia prowadzenie rozmów, wideospotkań i wideokonferencji, udostępnianie treści ze swojego pulpitu oraz aplikacji, nagrywanie rozmów, czy przesyłanie dowolnych informacji w czasie rzeczywistym. Pozwala na efektywną telepracę, umożliwiając płynne przesyłanie informacji między urządzeniami. Numery telefonów, wiadomości, statusów, itp. są na bieżąco synchronizowane. Netia Unified Communications umożliwia korzystanie z dowolnych urządzeń – telefonu stacjonarnego, komórki, tabletu czy komputera w dowolnym miejscu oraz prowadzenie nieprzerwanej komunikacji. – Gdy odbierzesz połączenie w biurze na telefonie stacjonarnym, a potrzebujesz wyjść na spotkanie, przełączasz się na urządzenie mobilne, zachowując ciągłość rozmowy. Nie ma znaczenia, czy ktoś zadzwoni na numer firmowy czy komórkowy – wyjaśnia Paweł Rychcik. – Netia UC działa zarówno w sieci komórkowej, jak i WIFI, czy zwykłej usłudze telefonii stacjonarnej. Do wykonywania połączeń z wykorzystaniem tożsamości firmy można używać nawet osobistego smartfona. Jesteś zawsze w zasięgu ! – dodaje Paweł Rychcik. Dodatkową zaletą rozwiązania Netia UC jest panel ze statystykami (TelbazaNet), który dostarcza informacji w postaci tabelarycznej i graficznej, nie tylko o połączeniach wychodzących, ale również przychodzących, z możliwością zarządzania poprzez oddzwanianie. Usługa Netia Unified Communications dostępna jest w jednym wariancie – obejmującym wszystkie narzędzia komunikacji – w stałej cenie miesięcznego abonamentu w kwocie 55 zł netto za użytkownika

źródło: Netia