Samsung udostępnił aplikację MIGAM dla gości Centrum Nauki Kopernik. Samsung Electronics Polska rozszerzył swoją współpracę z Migam.org i udostępnił punkt obsługi klienta dla osób niesłyszących w Centrum Nauki Kopernik. Usługa jest dostępna od 26 czerwca 2018 roku. Centrum Nauki Kopernik to dla firmy Samsung szczególne miejsce. Jako partner strategiczny wspiera je od otwarcia w 2010 roku – wyposaża w okulary GearVR, tablety, monitory i telewizory. Tym razem, dzięki wykorzystaniu nowych technologii, Samsung chce ułatwić osobom niesłyszącym komunikację z obsługą Centrum. Aplikacja MIGAM w Centrum Nauki Kopernik jest dostępna na tablecie Samsung umieszczonym przy kasie. Dzięki niemu słowa pracownika Kopernika są automatycznie tłumaczone i pokazywane w języku migowym na ekranie urządzenia. – Staramy się zapewnić osobom z niepełnosprawnościami jak najlepsze warunki wizyty w Koperniku. Dostęp do aplikacji MIGAM ułatwia niesłyszącym komunikowanie się. – mówi Katarzyna Nowicka z Centrum Nauki Kopernik. Aplikacja MIGAM jest wykorzystywana w większości punktów obsługi klienta Samsung w Polsce – zarówno w Brand Storach, jak i serwisach. Sukcesywnie są one dostosowywane do potrzeb osób z innymi dysfunkcjami. Kilka z punktów zostało wyróżnionych nawet certyfikatem „Obiekt bez barier”, przyznawanym przez fundację Integracja. Film prezentuje treść komunikatu w języku migowym
źródło: Samsung