Wyniki T‑Mobile Polska w III kwartale 2018 r.: stopniowy wzrost kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych. W porównaniu do stanu na koniec III kwartału ubiegłego roku T‑Mobile Polska zwiększył przychody o 5,5%, a skorygowany zysk EBITDA wzrósł o 11,5%. Jednocześnie, utrzymał pozytywny trend dotyczący wzrostu bazy, w ciągu ostatniego kwartału pozyskując netto 84 tysiące klientów. Na koniec III kwartału 2018 r. T‑Mobile Polska obsługiwał 10 milionów 690 tysięcy kart SIM, w tym ponad 7,1 miliona klientów kontraktowych oraz ponad 3,5 miliona z segmentu prepaid. Oznacza to wzrost o 84 tysiące w ciągu kwartału. Co ważne, T‑Mobile nie tylko sprawniej pozyskuje klientów, ale także skutecznie ich utrzymuje – współczynnik odejść klientów kontraktowych churn spadł do poziomu 0,8 %, najniższego od 2012 roku
Nasze wyniki pokazują to wyraźnie: mimo że polski rynek cechuje ogromna presja na ceny, to jednak jest na nim miejsce na takiego operatora jak T‑Mobile – skupiającego się na najwyższej jakości usług oraz konkurującego o klienta dzięki najnowszym technologiom oraz najlepszej jakości obsługi. Szczególnie cieszy nas stały spadek współczynnika odejść (churn), który w segmencie klientów kontraktowych osiągnął poziom najniższy od drugiego kwartału 2012 r. – to zasługa konsekwentnych inwestycji w jakość wszystkich punktów styku z klientem. W efekcie, nie tylko wzrosła liczba klientów, ale także średni przychód z klienta (ARPU). Oznacza to, że nasi klienci coraz chętniej wybierają wyższe plany taryfowe oraz korzystają z usług dodatkowych. Te czynniki przyczyniły się do poprawy naszego wyniku finansowego – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska
Czytaj dalej …
źródło: T-Mobile