Warszawa, 19 września 2025 r. – W Paryżu odbyła się uroczysta premiera innowacyjnych urządzeń Huawei, przeprowadzona pod hasłem „Ride the Wind”. Najważniejszy był debiut szóstej generacji bestsellerowej serii HUAWEI WATCH GT, cechującej się jeszcze lepszym czasem pracy na baterii, modowym designem oraz profesjonalnym monitoringiem aktywności fizycznej i samopoczucia. Podczas wydarzenia zaprezentowano również długo wyczekiwany HUAWEI WATCH Ultimate 2 – model, który łączy klasyczny wygląd z bezkompromisową odpornością i zaawansowaniem możliwościami. Portfolio marki rozszerzyło się ponadto o tablet HUAWEI MatePad 12 X 2025, słuchawki HUAWEI FreeBuds 7i oraz smartfony z serii HUAWEI nova 14. Producent zaprezentował… Czytaj dalej →
Opublikwane przez: gsmbiz
Warszawa, 19 września 2025 r. – Nowa generacja cenionych bezprzewodowych słuchawek dokanałowych HUAWEI FreeBuds 7i jest już w Polsce. Najnowszy model łączy zaawansowane technologie z komfortem użytkowania i bardzo dobrą jakością dźwięku ze wsparciem dla bezstratnego kodowania. Konstrukcja oparta na adaptacyjnej redukcji szumów wspieranej sztuczną inteligencją pozwala skutecznie oddzielić się od zgiełku otoczenia, zapewniając pełne skupienie na muzyce, rozmowach czy audiobookach. Trzy mikrofony kierunkowe w połączeniu z precyzyjnie dobranymi wkładkami dousznymi neutralizują odgłosy otoczenia w czasie krótszym niż pół sekundy [i]. Nowy system zapewnia do 50% mniejsze opóźnienia w redukcji szumów względem poprzedniej generacji [ii], przy… Czytaj dalej →
W Plusie, dostępne są już premierowe smartfony: iPhone 17 Pro, iPhone 17 Pro Max, iPhone Air lub iPhone 17. Klienci decydujący się na zakup najnowszych modeli mogą skorzystać z programu Plus Wymiana, oferującego iPhone już od 2999 zł z możliwością wymiany na nowy model po dwóch latach. iPhone 17 Pro oraz iPhone 17 Pro Max to najpotężniejsze modele iPhone w historii. Obudowa stworzona została z kutego na gorąco aluminium, a tył i przód chroni wytrzymała warstwa Ceramic Shield. Nowością w ofercie Apple jest smukły jak nigdy iPhone Air. Wyposażony został w wyświetlacz 6,5 cala, czip… Czytaj dalej →
Zainteresowanym prezentujemy jakość sygnału i transmisji danych w nadmorskiej miejscowości Dębki. Testy… próbowaliśmy realizować na plaży. Dlaczego próbowaliśmy? Ano dlatego, że czasami mimo całkiem przyzwoitych wyników sygnał sieci zanikał albo terminal przełączał się w większości pomiędzy odległymi stacjami. W Dębkach operatorzy mają co prawda swoje stacje, ale są to obiekty bardzo niskie i ich obecność – jak zauważymy poniżej – wcale nie determinuje albo dotarcia tu sygnału sieci albo stabilnego sygnału, czy wyników (głównie upload), których należałoby oczekiwać. 1a. Play – test pierwszy (terminal przełączał się co chwilę między stacjami) 1b. Play – test drugi… Czytaj dalej →
Dokładnie 146 zgłoszeń, tygodnie wczytywania się w nadesłane treści i w końcu gorące obrady Jury składającego się z 10 przedstawicieli i przedstawicielek najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce – zainteresowanie konkursem Voice Impact Award oraz emocje z nim związane przerosły nasze oczekiwania! Wczoraj miało miejsce długo wyczekiwane zwieńczenie konkursu – gala finałowa, podczas której poznaliśmy nazwiska laureatów dwóch kategorii konkursowych. Oto i oni! Od momentu powstania pomysłu na konkurs Voice Impact Award przyświecała nam w T-Mobile jedna myśl: razem możemy więcej, bo wierzymy, że media – podobnie jak nasza sieć – powinny łączyć ludzi, a nie… Czytaj dalej →
Praca projektowa i kompetencje przyszłości to umiejętności, które mogą przydać się młodym ludziom w planowaniu dalszej kariery czy wyborze zawodu w przyszłości. Można je zdobyć dzięki Solve for Tomorrow, programowi zachęcającemu do przekuwania idei w projekty. W tym roku zespoły mogą zgłaszać pomysły w czterech obszarach: społeczeństwo, sport i technologia, zrównoważone środowisko i technologia oraz cyfrowa higiena i cyberbezpieczeństwo. Aplikacje do udziału w programie przyjmowane są do 10 listopada br. Solve for Tomorrow, to globalny program edukacyjny firmy Samsung, realizowany w Polsce od 2021 roku. Jego celem jest inspirowanie młodych ludzi do twórczego myślenia i… Czytaj dalej →
Nadmierne poleganie na sztucznej inteligencji w obsłudze klienta może pozbawiać firmy znacznych przychodów. Pokazuje to niedawne badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii przez firmę Ventrica na ponad 2000 konsumentów, którzy wyraźnie stwierdzili, że preferują obsługę przez ludzi, a nie boty. I są w stanie wydać nawet o 2500 zł rocznie więcej na marki, które zapewniają im pozytywne doświadczenia oparte na kontakcie z człowiekiem. „Zdaniem Brytyjczyków, tylko 4% pozytywnych doświadczeń w obsłudze klienta w ciągu ostatnich 12 miesięcy zostało zapewnionych przez sztuczną inteligencję. Zaledwie 18% stanowiły interakcje łączące AI z kontaktem ludzkim. Co więcej, tylko 53% respondentów uznało… Czytaj dalej →