W nawiązaniu do naszego materiału z dnia 26 sierpnia br., gdzie oprócz szczegółowych informacji o jakości sygnału sieci Plus od Świątyni Wang w Karpaczu po szczyt Śnieżki i dalej przez schronisko „Nad Łomniczką” do centrum Karpacza – wspomnieliśmy o problemach podmiotów Networks! z jakością transmisji danych na szczycie Śnieżki oraz wewnątrz schroniska „Dom Śląski po przesłanym do operatorów oraz do Networks! zapytaniu o przyczynę stanu rzeczy, o której mowa z Biura Prasowego T-Mobile otrzymaliśmy informacje, jak niżej:
1. na szczycie Śnieżki operatorzy notują zakłócenia zewnętrzne w paśmie 3G 2100 MHz i stąd występujące problemy po stronie transmisji danych i usług głosowych. Nie mamy informacji, czy T-Mobile, Orange oraz Networks! podjęły jakiekolwiek kroki, aby problem rozwiązać
2. w schronisku „Dom Śląski” spółki, współwłaściciele Networks! nie posiadają stacji, stąd więc kłopoty z realizacją usług wewnątrz schroniska
Zważywszy nadesłane wyjaśnienia, mając na względzie wielokrotne deklaracje Prezesa T-Mobile, Pana Andresa Maierhofera o staraniach T-Mobile, zmierzających do ciągłej poprawy jakości świadczonych – żywimy nadzieję, że problemy na szczycie Śnieżki zostaną rozwiązane, a osoby odpowiedzialne za jakość sieci do rozwiązania problemu realnie się przyłożą. W karkonoskich schroniskach zaś – sygnał sieci będzie się z czasem poprawiał
źródło: informacja własna