Play: Wracamy z kampanią 5G READY w PLAY

Wracamy z kampanią 5G READY w PLAY. Dzisiaj rusza kolejna odsłona kampanii 5G READY. Co to oznacza? Jeszcze większy zasięg sieci i jeszcze więcej stacji w najnowszej komercyjnie dostępnej technologii. PLAY stale rozwija i modernizuje swoją sieć będąc liderem nie tylko pod względem ilości wybudowanych nowych stacji bazowych w ostatnich latach, ale przede wszystkim biorąc pod uwagę jej jakość, co potwierdzają nagrody OOKLA & Speedtest.pl za najszybszy internet mobilny w Polsce. 5G READY to zaawansowana sieć LTE gotowa na technologię 5G.

Dzięki wykorzystaniu w sieci 5G READY nowoczesnych rozwiązań technologicznych, użytkownik doświadcza ponad dwukrotnie wyższych prędkości internetu niż do tej pory. Sieć 5G READY PLAY działa z użyciem technologii radiowych najnowszej generacji: MIMO 4×4, Agregacja częstotliwości, Modulacja 256QAM, Synchronizacja fazy, Cloud Air. Więcej szczegółów można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej. Nowa kampania informuje o postępach w budowie sieci 5G READY. W stosunku do pierwszej edycji z początku marca br. ponad dwukrotnie zwiększyła się ilość stacji 5G READY. Już 18% populacji ma dostęp do ultra szybkiej i zaawansowanej sieci w PLAY. Dotyczy to nie tylko dużych aglomeracji takich, jak Warszawa, ale także mniejszych miejscowości. Aktualny zasięg 5G READY można sprawdzić na play.pl.
Kampania obejmuje: TV, radio, OOH, prasę i digital

źródło: Play

[ jak niezmiennie informują klienci operatora, większa ilość stacji oraz wdrażane, kolejne zaawansowane rozwiązania nie zmieniają jednego: braku stabilności realizowanych usług oraz jakości tych usług. Ogromne problemy klienci notują również w roamingu poza granicami kraju, w tym w Irlandii oraz Szkocji. Nie dalej, jak wczoraj mieliśmy okazję prowadzić połączenie głosowe z klientem Play, który był w zasięgu stacji bazowej przy ul. PCK 23 w Jeleniej Górze, w odległości około 300 metrów od tej stacji. Głos był tak rwany, że korespondenta z drugiej strony trudno było zrozumieć, więc połączenia nie było sensu utrzymywać przez dłuższy czas. Reasumując, jeśli operator nie zadba o jakość sieci – ciężko będzie posiłkować się samym marketingiem – dop. red. ]