Masz problemy z zasięgiem? Możesz wspomóc się usługą Wi-Fi Calling w Play

Kilka słów o fioletowym Wi-Fi Calling. Dawno, dawno temu – a dokładniej pod koniec 2015 roku – na tak leciwych już telefonach jak Samsung Galaxy S6 i LG G4 zaczęliśmy testy usługi Wi-Fi Calling. Oczywiście mowa tu o testach bardzo ważnych, bo sami mogliście się do nich zgłosić i w nich uczestniczyć. Prace nad wprowadzeniem tej technologii zaczęliśmy odpowiednio dużo wcześniej. Testy trwały i samo Wi-Fi Calling (te prawdziwe, bezpośrednio w telefonie a nie przez aplikację) uruchomiliśmy jako pierwszy operator w Polsce rok później. Na samym początku usługa działała na 9 urządzeniach, co ważne nie tylko z najwyższej półki, ale i na tych bardziej przyjaznych portfelowi. Teraz lista obejmuje grubo ponad 100 modeli! Jeśli czytasz do tego momentu i nie wiesz czym jest Wi-Fi Calling śpieszymy z pomocą. To dedykowane rozwiązanie pozwalające na prowadzenie rozmów czy wysyłanie SMS-ów przez sieć Wi-Fi (zamiast sieci komórkowej). Ma to szereg zalet:
Można nie martwiąc się przesadnie o opłaty dzwonić poza granicami Polski czy Europy (takie połączenie jest rozliczane jakby było wykonywane z Polski)
– Możliwe jest też wykonywanie połączeń tam, gdzie dostęp sieci komórkowej jest utrudniony a funkcjonuje sieć Wi-Fi – na przykład w piwnicach, garażach podziemnych, windach czy schroniskach górskich
– Jakość dźwięku przy rozmowie przez Wi-Fi Calling może być lepsza
Mamy dla Was garść ciekawostek związanych z fioletowym Wi-Fi Calling:
– prawie co trzeci klient PLAY może korzystać z Wi-Fi Calling (ma odpowiedni telefon i ofertę)
– w ciągu miesiąca wykonujecie ponad 8 milionów połączeń
– trwają one łącznie ponad 360 tysięcy godzin
– a rekordzista w ciągu zaledwie jednego miesiąca wykonuje 130 godzin rozmów po Wi-Fi Calling
Jeszcze jedna ważna informacja, którą chętnie przypomnimy:


Oznacza to, że aktywacja jak i miesięczna opłata to 0 zł – połączenia rozliczane są tak, jak w Waszej ofercie. Masz w Polsce nielimitowane połączenia do wszystkich sieci? Masz je też w Wi-Fi Calling. Jeśli korzystasz z pakietów minut to takie połączenia standardowo będą wykorzystywały taki krajowy pakiet.
Jakie telefony obsługują Wi-Fi Calling?
Jak włączyć tę usługę?
Po szczegóły zapraszamy na play.pl/wificalling

źródło: Play

2 komentarze

  1. powinno byc w tytule Wifi-Calling a nie Wi-Calling 🙂

    • Dzięki za zwrócenie uwagi. Jakoś musiało umknąć 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.