Pierwsze wystąpienie realme na międzynarodowych targach IFA – prezentacja marki i strategii biznesowej

Pierwsze wystąpienie realme na międzynarodowych targach IFA – prezentacja marki i strategii biznesowej
– realme zadebiutuje na międzynarodowych targach IFA
– przedmiotem konferencji będzie portfolio produktów realme, podsumowanie efektów i plany strategiczne
– reprezentantem realme będzie Madhav Sheth – Wiceprezes realme i CEO w Indiach i Europie
Warszawa, 01.09.2020, realme, najszybciej rozwijająca się marka telefonów na świecie, potwierdziło swój udział w międzynarodowych targach IFA 2020. Będzie też mieć własne wystąpienie (2020 realme Brand Launch Conference), które odbędzie się 4 września w godzinach 12:25-13:10 w Berlinie. Podczas spotkania, realme przedstawi najnowszą strategię marki oraz portfolio produktów i kierując się swoim hasłem “Dare to Leap”, zachęci młodych ludzi do przekraczania własnych granic i stawania się kim tylko chcą. Sky Li, Założyciel oraz CEO realme: “celem realme jest tworzenie wysokiej jakości produktów w zgodzie z duchem technologii i nowatorskiego designu. Taka strategia uplasowała firmę na pozycji siódmego największego producenta smartfonów w zaledwie 18 miesięcy. Co więcej, liczba użytkowników przekroczyła 45 milionów na całym świecie. Międzynarodowe targi IFA są idealną okazją do podzielenia się efektami naszej pracy na arenie międzynarodowej oraz motywacją do dalszego rozwoju.”


Przyspieszenie procesu wejścia na nowe rynki – realme koncentruje swoje działania na Europie i wkracza ze swoimi produktami do Ameryki Łacińskiej
realme pojawi się na targach IFA po raz pierwszy. Udział w wydarzeniu to dowód na wysoką pozycję na rynku europejskim. Jako międzynarodowa marka, realme przywiązuje dużą wagę do opracowania długotrwałych strategii globalnych, jak również tych skupionych na lokalnych rynkach. Wszystkie dotychczasowe działania przyczyniły się do międzynarodowego sukcesu realme, które zyskało ponad 45 milionów użytkowników na całym świecie i weszło na 61 rynków w zaledwie dwa lata. Po zdobyciu rynków w Indiach i Azji Południowo-Wschodniej, realme zamierza skupić się na Europie i w ciągu kilku lat uczynić z niej główny region strategiczny. Z tego względu, realme mianowało Madhava Shetha na Wiceprezesa firmy, CEO w Europie (który dodatkowo zarządza marką w Indiach), aby powtórzyć ten sukces także na starym kontynencie. Co warto zaznaczyć, realme oficjalnie wejdzie na rynek Ameryki Łacińskiej i zaoferuje swoje produkty kolejnym grupom młodych ludzi, kierując się mottem “Dare to Leap”.
realme jako popularyzator zaawansowanych technologii
Szybki rozwój realme na świecie jest związany z potęgą technologiczną firmy. Od 2020, marka dała się poznać jako “Popularyzator 5G”, wypuszczając na rynek gamę produktów opartych na tym rozwiązaniu. W ciągu 2-3 lat, realme zamierza wprowadzić pełne portfolio produktów 5G, pokrywających wszystkie segmenty cenowe, co pozwoli dotrzeć im do wszystkich grup użytkowników. realme jako jedna z pierwszych marek na świecie wypuściła na rynek 125W UltraDART Charge i SuperDart Charge. Te przełomowe technologie są najlepszym rozwiązaniem problemu niskiej baterii w sprzętach wykorzystujących 5G.
Jako wyznacznik technologicznych trendów, realme chce budować najwyższy komfort życia dla młodych
Jako najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, realme ma również ambicje aby powtórzyć ten sukces w obszarze AIoT ze swoją strategią 1+1 czyli smartfon + sprzęt AIoT. Dodatkowo, strategia “1+1+N”, oparta na smartfonie łączącym się z 4 najważniejszymi sprzętami Smart Hubs (Smart TV, Smart Earphone, Smart Watch i Smart Speaker) i akcesoriami AIoT pozwala budować kompleksowe doświadczenia w każdym miejscu i czasie. W tym roku, realme zamierza wypuścić ponad 50 produktów AIoT, pokrywając w pełni 4 segmenty Smart Hubs oraz zaprezentuje ponad 100 produktów AIoT dla poprawy komfortu życia i budowania społeczności młodych użytkowników. W przyszłości realme zamierza kontynuować globalny wzrost, szerząc ideę “Dare to leap” i nowatorskie rozwiązania dla młodych użytkowników na całym świecie. Wyznaczanie trendów w życiu w stylu “smart”, tak ważnym dla młodych ludzi, to priorytet dla producenta. Co kluczowe, realme zamierza też zrealizować cel jakim jest osiągnięcie ponad 100 milionów sprzedanych produktów rocznie i szerzenie swoich idei na całym świecie.

źródło: realme