Play: nie różnicujemy jakościowo ofert prepaid i postpaid

W odpowiedzi na nasze zapytanie, związane z problemami z agregacją pasm w przypadku klientów prepaid, gdzie na tym samym obszarze radiowym  w przypadku terminali z kartą SIM postpaid agregacja pasm jest załączana, zaś w przypadku kart SIM prepaid – nie – otrzymaliśmy odpowiedź od operatora. Operator poinformował, że nie różnicuje jakościowo kart SIM (ofert) z obu segmentów. Proces wyjaśniania jest w jednak toku. Przesłaliśmy operatorowi dane naszej testowej karty SIM, która jest jednym z przykładów, że agregacja w prepaid się nie załącza.

Czekamy na dalsze wyjaśnienia. Ten sam terminal w przypadku karty SIM innego, dowolnego operatora realizuje agregację pasm bez problemu

źródło: informacja własna

0 0 votes
Article Rating
4 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Tau Ceti

Jaką taryfę ma włączona karta prepaid Playa? Czy na karcie jest włączony jakiś pakiet cykliczny typu Solo L lub Solo XL? Jak pamiętam na “gołej” taryfie Play na kartę agregacja się nie załączała, po aktywacji pakietu Solo L agregacja była dostępna bez problemu (Łódź) Teraz korzystam głównie z karty prepaid Orange (z pakietem rocznym 1TB za 360 PLN) agregacja działa, karta Playa jest obecnie drugim nr rezerwowym z taryfą Odnowa (bez uruchomionego pakietu – agregacja działa, choć na tej karcie z internetu już prawie nie korzystam) Słyszałem od paru osób, że w Playu prepaid agregacja może się czasem załączyć dopiero po jakimś czasie od aktywacji nowego nr.

Tau Ceti

Może warto pobawić się trochę z tą konkretną kartą: uruchomić na tej taryfie Odnowa jeden z pakietów Solo ( koszt gołego pakietu 6GB w tej taryfie to 25 PLN, a Solo XL uruchomimy za 35 PLN) ewentyalnie w ramach testu zmieniłbym na jakiś czas taryfę na Play internet na kartę 2.0 – jeśli na tej taryfie agregacja się nie załączy, to może trzeba wymienić sim