Nielimitowany internet na święta w prezencie od T-Mobile

Nielimitowany internet na święta w prezencie od T-Mobile. Gorączka świątecznych przygotowań potrafi czasem przysłonić to, co w grudniowych świętach najważniejsze – czas spędzany z bliskimi. W T‑Mobile wierzymy, że w tym okresie szczególnie powinniśmy dbać o relacje z rodziną i przyjaciółmi, nawet na odległość. Dlatego od 1 grudnia nasi klienci indywidualni i biznesowi mogą aktywować bezpłatny, nielimitowany internet na dwa tygodnie w aplikacji „Mój T‑Mobile” – i dzięki temu jeszcze sprawniej łączyć się z bliskimi. Nasze hasło „Life is for sharing” doskonale oddaje to, co w okresie Świąt Bożego Narodzenia najważniejsze, czyli czas spędzany w gronie osób bliskich naszemu sercu. Być może ze względów bezpieczeństwa nie uda nam się odwiedzić całej rodziny, ale nie zmienia to faktu, że możemy być z nimi także wirtualnie – poprzez telefon czy komunikatory internetowe. A dzięki nielimitowanemu internetowi od T‑Mobile będzie to możliwe przez długie godzinny online’owych spotkań w świątecznym klimacie.

Jak aktywować nielimitowane Święta?
Nielimitowane święta zawitały do T‑Mobile już po raz trzeci. W zeszłorocznej edycji ze świątecznego prezentu skorzystało blisko 700 tysięcy klientów T‑Mobile. A jak można dołączyć do tego grona i w tym roku cieszyć się nielimitowanym internetem na 2 tygodnie? Usługę można aktywować w aplikacji „Mój T‑Mobile” od 1 grudnia 2021 do 3 stycznia 2022 roku do końca dnia. Mogą z niej skorzystać zarówno indywidualni klienci abonamentowi (Rodzina, T, T DATA), jak i użytkownicy usług na kartę (GO!, Internet na kartę Blueconnect) i MIX (Frii Mix). Oferta jest również mogą skorzystać również klienci biznesowi (Magenta Biznes Internet, Jump proFirma lub DATA JUMP). Aktywacja nastąpi w ciągu 72 godzin od przyjęcia zlecenia, a z darmowego nielimitowanego internetu można korzystać przez 14 dni na terenie Polski.
Szczegółowe regulaminy akcji dostępne są tutaj:
abonenci T-Mobile
abonenci MIX i użytkownicy T-Mobile na kartę

źródło: T-Mobile

6 komentarzy

  1. I niestety ten super internet się dzisiaj wysypał. Od 10-13 nie działał wcale (czasami to i nawet zasięgu w ogóle nie było), a po 13 działa w kratkę, ale już z przewagą że działa 😉

    • Kiedy wszyscy myśleli, że awaria naprawiona – wystąpiła kolejna i cały czas trwa. Między 14:00 a 15:00 było po ok. 500 raportów Downdetector. Potem chwila przerwy i od 16:30 wystrzeliło do 1300-1700. Jest 18:45 i stan ten się utrzymuje.

      Ktoś (wiemy kto 😉 ) śmiał się, że Plus to lider awarii w tym roku. No cóż, T-Mobile pozazdrościło tego tytułu i chce szybko go dogonić. 😀

      A na serio takie przemyślenia: nasze codzienne funkcjonowanie uzależniliśmy od sieci komórkowych (ogólniej internetu) do tego stopnia, że każda najdrobniejsza awaria dotyka bezpośrednio setek tysięcy osób. Uniemożliwia im naukę, pracę, dostęp do własnych pieniędzy, dostęp do własnych danych (chmura), dostęp do własnego mieszkania (inteligentne zamki i kartowe systemy dostępu). Teraz do chmury powoli przenoszone są gry, w planach jest cały system operacyjny. Czy w końcu się zatrzymamy i zastanowimy nad sensem tego wszystkiego? Prąd w domu można zapewnić w razie blackoutu (instalacje FV off-grid, agregaty), ale internetu już nie.

      Wiem, że te wszystkie usługi są bardzo wygodne. Ale gdzieś musi być jakaś granica…

      • Spokojnie Plusa w tym roku nie dogonią nawet jakby awaria miała być codziennie od dziś. Tyle awarii ile Plus w tym roku to nikt nie miał z taką ilością zgłoszeń jak i częstotliwością. Szczególnie jeśli chodzi o druga połowę roku 😉

        • Tylko że ta awaria już trwa ponad 12h i dalej się sypie… W Plusie może i były, ale stosunkowo szybko usuwane 😉

          • Tylko, że w Plusie miałeś zgłoszeń 10 000 tu nawet do 2000 zgłoszeń niedoszło czyli liczba klientów dotkniętych awarią znacznie mniejsza. I pewno byli tacy co zgłaszali co jakiś czas.

          • I powiem Ci że to jest właśnie zastanawiające. Bo 100% osób które znam a mają numery w T-Mobile wczoraj miało problemy. I są to osoby od Szczecina, Gdańska, Poznania, przez Warszawę, Łódź i GOP. Ale nikt z nich nie zgłosił problemu. Sam też nigdy tego nie robię. Także jako ogólnopolski problem, tym bardziej mnie to zastanawia dlaczego było tak mało zgłoszeń. Np. firma w której pracuję też nie zgłaszała problemu mimo że co chwile wywalało z sieci karty SIM. Ale już np jako użytkownik Plusa jak coś nie działa to zazwyczaj biegiem to do nich zgłaszam 😀 Może taka mentalność klientów – podobno (ja tego nie pamiętam) jak spaliła im się serwerownia to też było stosunkowo mało zgłoszeń 😀
            Ale fakt jest taki, że tyle awarii w Plusie co było w tym roku od września do listopada, to nie miałem u nich przez ostatnie prawie 20 lat.

Comments are closed.