Nowa oferta z dekoderem 4K w Netii

Nowa oferta z dekoderem 4K w Netii. Netia wprowadziła nową ofertę dostępu do internetu w technologiach światłowodowych z telewizją i szybkim, nowoczesnym dekoderem Netia EvoBox 4K. W telewizyjnej kampanii reklamowej pt. „Netia to rozrywka” promowany jest zestaw: internet do 300 Mb/s z pakietem 99 kanałów TV oraz dekoderem 4K przez trzy miesiące gratis, a potem za zaledwie 65 zł miesięcznie. Wprowadzona dziś (10 stycznia 2022 r.) do sprzedaży nowa oferta pakietowa Netii z treściami 4K i nowym dekoderem Netia EvoBox 4K dostępna jest na łączach własnych operatora. Na wykorzystanie pełni możliwości nowego, bardzo wydajnego dekodera Netia EvoBox 4K (m.in. cztery razy szybszy procesor i dwa razy więcej pamięci RAM niż w dekoderze Netia EvoBox; wygodny w obsłudze pilot Bluetooth, który umożliwia umieszczenie dekodera w dowolnym miejscu, np. w szafce), pozwalają zwłaszcza łącza w technologiach światłowodowych. W zasięgu tego typu łączy Netii znajduje się obecnie około 2 mln lokali, a operator intensywnie inwestuje w modernizację kolejnych.
4K dla każdego!
Warto zauważyć, że Netia oferuje 4K we wszystkich, nawet najbardziej podstawowych pakietach TV. W przypadku dwóch pierwszych, podstawowych pakietów TV (S z 77 kanałami oraz M z 99 kanałami), korzystanie z wariantu 4K, to wydatek + 5 zł miesięcznie w stosunku do standardowej oferty operatora (np. internet do 300 Mb/s z telewizją S już za 50 zł miesięcznie). Klienci, którzy wybiorą pakiet L (189 kanałów), czyli topowy spośród podstawowych, dostęp do treści 4K wraz z dekoderem Netia EvoBox 4K otrzymają bez dodatkowych opłat. Przykładowo, dostęp do internetu o prędkości do 300 Mb/s i pakiet telewizyjny L 4K przez 3 miesiące dostępny będzie bez opłat, a w kolejnych miesiącach jego cena wyniesie 90 zł miesięcznie (cena dla lokali z zabudowie wielorodzinnej, z rabatem za zgody marketingowe i e-fakturę). Przyspieszenie dostępu do internetu, to (miesięcznie) koszt dodatkowych 10 zł (do 600 Mb/s) lub 20 zł (do 1 Gb/s). – Nasza nowa oferta zapewnia najlepszy na polskim rynku stosunek ceny do jakości i zawartości programowej. W cenie, w której inni oferują zwykły dostęp do internetu, Netia zapewnia nie tylko znakomitej jakości dostęp w technologiach światłowodowych, ale również usługi telewizyjne z szybkim, nowoczesnym dekoderem 4K – powiedział Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C, członek zarządu Netii. – Co więcej, korzystając z oferty Netii nie trzeba się martwić potencjalną utratą sygnału naziemnej telewizji cyfrowej i wydawać pieniędzy na nowy telewizor, czy dekoder DVB-T2/HEVC. W Netii już w cenie samego dostępu do internetu można otrzymać pakiet z 77 kanałami i dekoderem HD  – dodał Tomasz Dakowski.
Premium w rozsądnej cenie
Mocną stroną oferty Netii jest też bardzo bogata i rozsądnie wyceniona oferta pakietów treści premium (np. HBO, Canal+, Polsat Sport Premium), którą klienci mogą elastycznie dostosowywać do własnych potrzeb, nawet gdy korzystają z najtańszych, podstawowych pakietów telewizyjnych. Fanów sportu zainteresuje zwłaszcza promocja na pakiet sportowy, który składa się z 4 kanałów Eleven Sports (w tym Eleven Sports 1 4K) i Polsat Sport Premium (2 kanały i 4 serwisy PPV) w cenie 20 zł miesięcznie.
Karnawałowa kampania reklamowa
Sprzedaż nowej oferty wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa ATL, której hasłem przewodnim jest „Netia to rozrywka”. Spoty i pozostałe materiały utrzymane są w stylistyce karnawałowo-dyskotekowej, a ich bohaterami są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami.

W kampanii (potrwa do początku kwietnia br.) zostaną wykorzystane 30, 15 i 8-sekundowe spoty reklamowe oraz 8-sekundowe plansze sponsorskie. Spoty będą emitowane na antenach głównych i tematycznych kanałów Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery, a także w serwisie YouTube. Reklamy pojawią się też na blisko 200 autobusach miejskich kursujących po aglomeracji warszawskiej, Trójmieście oraz miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego  Za kreację odpowiada agencja Freundschaft (d. Scholz & Friends), natomiast produkcja leżała po stronie firmy TFP, a zakup mediów po stornie domu mediowego Iprospect (d. Vizeum).
źródło: Netia

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.