Grupa Polsat Plus opublikowała wyniki operacyjne i finansowe za 2021 rok oraz zaprezentowała strategię pod nazwą marketingową 2023+.
Najważniejsze wydarzenia 2021 r.:
– Ogłosiliśmy Strategię 2023+ Grupy Polsat Plus, w ramach której będą rozwijane kluczowe segmenty – Telekomunikacja pod marką Plus, Kontent pod marką Polsat oraz nowy strategiczny segment: Czysta Energia.
– Nawiązaliśmy strategiczne, długoterminowe partnerstwo z Cellnex Telecom celem szybszego i optymalnego kosztowo rolloutu naszej sieci
– W efekcie dynamicznie rozwijamy jedyną prawdziwą sieć 5G w Polsce (do 600 Mb/s na unikalnej częstotliwości 2,6 GHz dedykowanej pod 5G). Już ponad 19 milionów mieszkańców Polski w zasięgu 5G od Plusa
– Wdrożyliśmy nową strategię marek Grupy Polsat Plus celem harmonizacji, uproszczenia komunikacji z naszymi klientami i uzyskania synergii pomiędzy nimi
– Wypłacaliśmy rekordową dywidendę dla naszych akcjonariuszy (767 mln zł, czyli 1,2 zł na akcję) i sformułowaliśmy konsekwentną politykę dywidendową na kolejne lata
Powiązane pliki:
a) Jednostkowy raport roczny za 2021 r.
b) Skonsolidowany raport roczny za 2021 r.
c) Prezentacja – wyniki 4Q 2021 i 2021
d) KPI – wyniki 4Q 2021 i 2021
e) Podsumowanie wyników
źródło: Polsat Plus
Materiały powiązane:
– Będziemy się licytować, oglądać filmy a internet bezprzewodowy kiedy będzie najbardziej potrzebny nie da rady
– Kotlina Kłodzka: pojedziesz i będzie spokój? Ach ten zasięg…
– Plus inwestycje: niektóre stacje GUL nie wymagają modernizacji