Generacja Z zmienia świat – również w kampanii Deutsche Telekom #WhatWeValue

Generacja Z zmienia świat – również w kampanii Deutsche Telekom #WhatWeValue. W nowej kampanii #WhatWeValue grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T‑Mobile Polska, wspiera społeczne inicjatywy realizowane przez przedstawicieli pokolenia Z z całej Europy. Na specjalnej platformie młodzi liderzy mogą przedstawić swoje projekty i łączyć się z rówieśnikami, a dzięki technologii NFT otrzymać realne wsparcie swoich projektów. Wśród inicjatyw, które zakwalifikowały się do akcji znalazło się już 8 z Polski, ale rekrutacja trwa nadal! Z badań wynika, że aż 82%1 przedstawicieli pokolenia Z twierdzi, że chętnie wspiera działania wolontariackie, podając jako motywację możliwość wywierania pozytywnego wpływu na najbliższe otoczenie, przyjaciół i rodzinę. Istotne są dla nich działania, które dotykają ważnych problemów społecznych takich jak równość, kryzys migracyjny czy zmiany klimatu. Deutsche Telekom, obserwując to zaangażowanie młodych ludzi, stworzyło narzędzie, które ułatwi im rozwijanie swoich inicjatyw. #WhatWeValue to globalna platforma cyfrowa, dzięki której młodzi liderzy mogą dzielić się doświadczeniem i budować zaangażowanie, ale także mają szansę na wygranie nagród, dopasowanych do ich potrzeb, które pozwolą im na rozwój projektów. Co równie ważne, platforma wykorzystuje technologię NFT, aby cyfrową aktywność przekształcać w rzeczywistą wartość. Na platformie #WhatWeValue już teraz można się zapoznać i wesprzeć ponad 50 różnorodnych projektów, w tym aż 8 z Polski. Są to działania zaproponowane przez organizacje Akcja Menstruacja, Fundacja Impuls, Akademia Wiedzy Obywatelskiej, Wyciskarka Potencjału, Girls Ready For The Future, Stan Młodych, Centrum Równik oraz IFMSA Polska.

To jak świadome społeczne i zorientowane na działanie jest pokolenie Z jest niesamowicie budujące. Angażowanie się w projekty wolontariackie to przykład tego, jak młodzi ludzie mogą wykorzystać swój potencjał do realizacji wartościwowych inicjatyw. W dzisiejszym świecie trudno zrobić to bez technologii, więc jako jedna z największych firm zajmujących się telekomunikacją chcemy dać im narzędzie, które pozwoli im w pełni wykorzystać ich potencjałpowiedziała Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i CR w T-Mobile Polska. Dostęp do #WhatWeValue jest bezpłatny, a platforma jest otwarta dla liderów projektów wolontariackich w wieku od 18 do 30 lat z całej Europy. Te inicjatywy, które spełniają kryteria zgłoszenia, będą prezentowane i promowane na platformie w kategoriach takich jak „Równość“, „Migracja“, „Zdrowie psychiczne“, „Środowisko“ czy „Edukacja“. Liderzy projektów, otrzymają dostęp m.in. do grup dyskusyjnych ze znanymi aktywistami takimi jak Amy i Ella Meek, Jacqueline Azah czy Bart Staszewski. Społeczność internetowa może wspierać ulubione projekty, co wpływa na ich wynik w ogólnym rankingu. Te, które zbudują wokół siebie największe zaangażowanie w ciągu 12 tygodni mają szanse na wygranie nagród, które pozwolą na rozwój ich projektu. Aby zgłosić swój projekt, wspierać inicjatywy lub dowiedzieć się więcej o platformie Deutsche Telekom #WhatWeValue, wystarczy odwiedzić stronę:
https://whatwevalue.telekom.com/en-EU/.

1VICE Media Group Youth Census, Global Gen Z & EMEA, June 2022

źródło: T-Mobile