Aktywuj nielimitowany internet w prezencie na Święta od T-Mobile. Aplikacja Mój T-Mobile daleko za konkurencją

Aktywuj nielimitowany internet w prezencie na Święta od T-Mobile. Z okazji Mikołajek dzielimy się z klientami bezpłatnym i nielimitowanym internetem na święta. Prezent, z którego można korzystać przez 14 dni, będzie dostępny w aplikacji „Mój T-Mobile” od 6 grudnia 2022 r. do 3 stycznia 2023 r. A wszystko po to, by w przedświątecznej gorączce nie zapomnieć o tym, co jest ważne, znaleźć czas na kontakt z bliskimi i sprawdzić, co u nich słychać. Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia wprawiają nas w dobry nastrój i stwarzają okazję do tego, by zastanowić się nad tym, co jest dla nas najważniejsze. Choć nie zawsze możemy być blisko tych, którzy są w naszych sercach, to zawsze możemy być z nimi w kontakcie – bez względu na różnicę czasu czy odległość zamieszkania. Ułatwiają to z pewnością nowe technologie, bo dzięki nim możemy połączyć się z rodziną i przyjaciółmi – poprzez telefon czy komunikatory internetowe. Zaś nielimitowany internet od T Mobile pozwoli jeszcze sprawniej i szybciej zadać to proste, ale jakże ważne pytanie, które przewodzi naszej kampanii świątecznej: „Co tam u Ciebie?”.

Magentowe święta bez limitów
Nielimitowany internet w prezencie na Święta zawitał u nas już po raz czwarty. W zeszłorocznej edycji ze świątecznego prezentu skorzystało blisko 400 tysięcy klientów T Mobile. A w jaki sposób można dołączyć do tego grona i w tym roku cieszyć się nielimitowanym internetem przez 14 dni? Usługę można aktywować w aplikacji „Mój T Mobile” w sekcji „Benefitów” od 6 grudnia 2022 do 3 stycznia 2023 roku do końca dnia. Bonus jest bezpłatny i można z niego skorzystać jeden raz. Z prezentu mogą skorzystać zarówno indywidualni klienci abonamentowi (T, T DATA), jak i użytkownicy oferty na kartę (GO!, Internet na kartę Blueconnect) i MIX (Frii Mix). Oferta jest również dostępna dla klientów biznesowych (Magenta Biznes, Magenta Biznes Internet, Jump proFirma lub DATA JUMP). Aktywacja nastąpi w ciągu 72 godzin od przyjęcia zlecenia, a z darmowego nielimitowanego internetu można korzystać przez 14 dni na terenie Polski. Szczegółowe regulaminy akcji dostępne są tutaj:
https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specjalna/dobrze-ze-jestes.

źródło: T-Mobile

[ od dłuższego już czasu T-Mobile chwali się akcją „dobrze, że jesteś” i bonusami, które można aktywować za pomocą aplikacji Mój T-Mobile. Nasze testy pokazują, że bardzo wielu bonusów za pomocą aplikacji, o której mowa jednak uruchomić się nie da, ponieważ… nie ma dostępu do ich aktywacji w żaden czytelny sposób. Z kolei inne bonusy, na przykład ten z bieżącej promocji można aktywować w Mój T-Mobile następującymi krokami:
a) wybieramy numer, który ma mieć aktywowaną usługę
b) następnie wchodzimy w menu „Usługi dodatkowe”
c) w dalszej kolejności wchodzimy w menu „Pakiety internetu”
d) i dopiero tutaj wybieramy „nielimitowany internet na Święta”
Z kolei, gdybyśmy chcieli intuicyjnie uruchomić bonus – to w momencie wejścia do menu pod nazwą „Magenta” mamy jedynie marketingową papkę o promocjach, a jak wybierzemy zakładkę Benefity spod menu „Więcej” wyświetlony zostanie komunikat z informacją: „Benefity niedostępne. Wygląda na to, że jeszcze nie udostępniliśmy dla Ciebie benefitów, sprawdź ponownie wkrótce!”. Jak ma się zatem do tego treść komunikatu prasowego, wprowadzająca w błąd?
To oczywiście nie jedyna „ciekawostka” z podwórka mobilnej aplikacji Mój T-Mobile. Oto kiedy uruchamiamy aplikację i mamy do zapłatę kwotę ponad abonament – nie dowiemy się z jakiego tytułu są to opłaty, ponieważ przy kwocie dodatkowej będzie jedynie nic nie mówiąca informacja: „opłaty dodatkowe”. Z kolei u dołu, pod informacjami podstawowymi widnieje menu „Rozrywka i usługi dodatkowe”. Tu mamy spis usług, zaś przy nich, w momencie kiedy usługa jest uruchomiona mamy status… „Teraz”. Po prostu pogratulować albo bezmyślnego tłumaczenia aplikacji globalnej – de facto równie nieudanej, co krajowa albo kreatywności projektantów aplikacji, o której mowa. Nie lepiej jakościowo wygląda faktura elektroniczna za usługi, gdzie operator przy zużytym ekwiwalencie internetu stosuje dowolnie kropki, przecinki i tylko można domyślać się, ile rzeczywiście internetu klient wykorzystał. O ile zatem jakość usług T-Mobile w zakresie transmisji danych w sporej mierze wysuwa się do przodu – o tyle warstwa podstawowych aplikacji kuleje. I to kuleje od samego początku istnienia sieci i – wydaje się – nikt nawet nie próbuje wyciągać z tego wniosków. Raz jeszcze zatem polecamy T-Mobile aplikacje obsługi klienta Play i Orange, do których wzorów naprawdę warto sięgnąć o może czasem tylko co nieco je poprawić – dop. red. ]

1 komentarz

  1. „Z okazji Mikołajek dzielimy się z klientami bezpłatnym i nielimitowanym internetem na święta.” – zapomnieli dodać słowo „niektórymi”. Niektórymi klientami. Nie z tymi, którzy mają taryfę Frii. Ci są wykluczeni. Są gorszym sortem.

Comments are closed.