Przeniesienie numeru do Plusa nigdy nie było tak proste. Klienci zainteresowani zmianą operatora mogą zostawić swoje dane kontaktowe na stronie internetowej plus.pl/samosieprzenosi, a następnie dedykowany sprzedawca skontaktuje się z nimi, pomoże w procesie oraz zajmie się wszelkimi formalnościami. Użytkownicy Plusa mogą wybierać spośród nowych abonamentów rodzinnych już od 29 zł/mies. z jeszcze większą paczką GB z dostępem do najszybszej sieci 5G według SpeedTest.pl, a także z Disney+ w prezencie na rok
źródło: Plus
[ w dniu 6. marca Plus ogłosił nowe oferty, informując jednocześnie o włączeniu wszystkim klientom dostępu do sieci 5G. Za komunikatem nie poszły dalsze działania, które znacząco mogą przyczynić się do poprawy wizerunku marki. Nade wszystko Plus nie wysłał jasnego przekazu o poprawie dostępu do sieci, w tym o poprawie jakości segmentu LTE i 5G, co oznacza dynamikę inwestycji. Jak się dowiadujemy – punkty sprzedaży operatora wymieniają się cyklicznie danymi o aktywacjach i utrzymaniu klienta w ujęciu miesięcznym i tygodniowym. Nie wygląda to różowo. Od operatora uciekają klienci telewizji oraz klienci… internetu, którym Plus wysyła cykliczne komunikaty: „mamy najlepszą sieć 5G”. Oprócz komunikatów istnieją jednak przekazy „z ust do ust”, które nie wybrzmiewają już tak optymistycznie. Jak wynika z danych punktów sprzedaży – w Plusie trzymają się głównie ci, którzy korzystają z usług głosowych, zaś pozostałe usługi, tj. transmisji danych i TV mają gdzie indziej. W dłuższej perspektywie nie wróży to zarówno utrzymania większej ilości klientów, jak i przychodów grupy. Reasumując, trzeba pokazać, że zaczyna się dbać również o zasięg i jakość usług transmisji danych. Pokazać – nie mowić! – dop. red. ]