Nowy iPlus. Najnowsze funkcje i ulepszenia

Nowy iPlus. Najnowsze funkcje i ulepszenia. Aplikacja iPlus przechodzi metamorfozę, prezentując nowoczesny design, który ułatwia nawigację po aplikacji. Nowy, intuicyjny interfejs zapewnia płynne i wygodne użytkowanie, sprawiając, że korzystanie z iPlus staje się jeszcze bardziej przyjemne i intuicyjne. iPlus to aplikacja dająca kontrolę nad kontem abonenckim w sieci Plus. Dzięki niej można m.in. sprawdzić aktualne wyciągi, zrealizować płatności, zweryfikować stan pakietów lub włączyć nowe usługi. Dzięki aktualizacji użytkownicy będą mieli dostęp do jeszcze większej puli funkcjonalności i ułatwień w zarządzaniu swoim kontem.
Nowe metody logowania i płatności
Nowa aplikacja iPlus gwarantuje większy poziom bezpieczeństwa dzięki weryfikacji dwuskładnikowej przy pierwszym logowaniu na urządzeniu. Następnie użytkownik nie musi za każdym razem wpisywać swojego loginu i hasła, ponieważ nowy iPlus umożliwia logowanie m.in. za pomocą odcisku palca czy poprzez skan twarzy, jeżeli smartfon obsługuje taką funkcjonalność. iPlus pozwala na podpięcie karty płatniczej i zarządzanie pakietami subskrypcyjnymi. Dzięki wprowadzonej zbiorczej płatności, można również opłacać rachunki dla kilku kont jedną szybką transakcją płatniczą.
Pełna Kontrola i Transparentność
Dzięki dostępowi do historii wpłat, rachunków i doładowań oraz pełnej kontroli nad bieżącym użyciem usług i pakietów, użytkownicy mogą monitorować swoje zużycie w czasie rzeczywistym. Czytelny i przejrzysty interface pozwala znaleźć wszystko to, czego potrzebują. Nowy iPlus umożliwia czatowanie z obsługą klienta. Aplikacja pozwala także użytkownikom na bezpośrednie połączenie telefoniczne z konsultantem. Warto zaktualizować aplikację iPlus już teraz i odkryć jej nowe możliwości, które sprawią, że zarządzanie kontem Plus.pl będzie jeszcze łatwiejsze. Aplikacja iPlus jest dostępna w sklepie App Store oraz  Google Play.

źródło: informacja prasowa Plus

(zrealizowaliśmy rekonesans aplikacji iPlus w nowym wydaniu. Dziś, mimo rzeczywiście diametralnej zmiany tego, co było – wciąż możemy zobaczyć sporo organizacyjnego chaosu. Ponadto, jeśli operator decyduje się na nową edycję aplikacji obsługi klienta, to powinien dokonać realnej integracji dostępu do informacji i zarządzania kontem dla każdej z ofert powiązanych z usługami telekomunikacyjnymi, tj. Plusa, Netii oraz Cyfrowego Polsatu. Dziś namiastka, ale śladowa namiastka jest tylko dla usług Plusa i Cyfrowego Polsatu. Tymczasem warto, aby klient zalogował się raz i miał dostęp do wszystkiego. Nawet przełączając się między oknami usług poszczególnych podmiotów w grupie, ale tylko przełączając się, tj. ze zintegrowanym kontem, jedną autoryzacją i jednym logowaniem do wszystkiego – dop. red.)