Salsforce podczas wydarzenia TDX 2025 zaprezentował platformę AgentExchange, która umożliwia partnerom, deweloperom i społeczności Agentblazer tworzenie oraz monetyzowanie komponentów agentowych AI. Tym samym firma wspiera rozwój nowej generacji firm na rynku pracy cyfrowej o wartości 6 bilionów dolarów. AgentExchange współpracuje z ponad 200 partnerami, w tym Google Cloud, Docusign i Box, dostarczając zaufane rozwiązania Agentforce, które firmy mogą wykorzystać do szybkiego budowania agentów AI. Deweloperzy mogą odkrywać, testować i kupować setki gotowych rozwiązań partnerów oraz szablonów dostępnych na platformie lub bezpośrednio w narzędziach do budowy agentów w Salesforce. Salesforce wprowadził na rynek AgentExchange, zaufaną platformę oraz społeczność dla agentów AI, otwierając nowe możliwości dla partnerów, deweloperów i Agentblazers w dynamicznie rozwijającym się rynku cyfrowej pracy. Bazując na sukcesie Salesforce AppExchange – pierwszego i największego na świecie rynku aplikacji chmurowych dla biznesu, który osiągnął ponad 13 milionów instalacji – AgentExchange poszerza możliwości i ekosystem Agentforce, platformy pracy cyfrowej od Salesforce. AgentExchange rozpoczyna działalność z ponad 200 partnerami oraz setkami gotowych akcji, tematów i szablonów, które przeszły rygorystyczne kontrole bezpieczeństwa oraz oceny użytkowników. Te rozwiązania umożliwią firmom szybkie tworzenie i wdrażanie agentów AI, poprawiając wydajność, efektywność i innowacyjność w każdej branży. „Przyspieszenie realizacji naszych działań ma kluczowe znaczenie dla możliwości Goodyear w zakresie obsługi klientów oraz maksymalizacji naszej oferty wartości” – powiedział Mark Stewart, prezes i dyrektor generalny Goodyear. „Jesteśmy podekscytowani potencjałem gotowych rozwiązań z AgentExchange, które mogą poprawić naszą szybkość działania, efektywność i jakość obsługi klienta” – dodaje ekspert.
Partnerzy budujący komponenty Agentforce w AgentExchange:
– Google Cloud: Tworzenie agentów Agentforce opartych na Google Search, korzystających z Vertex AI, z dostępem do najnowszych danych, wiadomości i wydarzeń.
– Box: Umożliwienie agentom Agentforce analizy nieustrukturyzowanych danych oraz podejmowania działań w oparciu o te informacje, przy wykorzystaniu języka naturalnego do interakcji z treściami w Box.
– Docusign: Automatyzacja generowania umów, przekazywania ich do podpisu, śledzenia statusu i uzyskiwania kluczowych informacji, poprawiająca efektywność pracy.
– Workday: Optymalizacja kluczowych procesów związanych z HR, poprzez samoobsługę pracowników w takich obszarach jak onboarding, zarządzanie świadczeniami i rozwój kariery, co odciąża zespoły HR i poprawia doświadczenie zatrudnionych.
Nowe funkcje AgentExchange i Agentforce
Nowe komponenty partnerów: Partnerzy i Agentblazers mogą teraz oferować cztery typy komponentów agentowych:
– Akcje: Rozszerzają możliwości agentów, dodając nowe integracje (Apex, flow, API, prompty), dostosowane do konkretnych branż.
– Szablony promptów: Gotowe, wielokrotnego użytku prompty zapewniające spójność interakcji i pomagające agentom zbierać informacje oraz realizować zadania.
– Tematy: Grupują akcje i instrukcje wokół konkretnych zadań, co zapewnia lepszą organizację i efektywność agentów.
– Szablony agentów: Pełne rozwiązania AI łączące tematy i akcje, zawierające globalne instrukcje i metadane.
– Łatwe odkrywanie, testowanie i zakup rozwiązań AI: AgentExchange upraszcza proces wyboru odpowiednich rozwiązań AI, umożliwiając ich eksplorację zarówno na platformie, jak i w narzędziu Agent Builder w Salesforce.
– Obsługa standardowych akcji i aktywności w Slack: Partnerzy mogą oferować gotowe akcje Agentforce, w tym zintegrowane z Slackiem, co pozwala na zarządzanie sprawami, anulowanie zamówień, wyszukiwanie w Slacku czy wysyłanie wiadomości.
– Dostęp do branżowych rozwiązań agentowych: AgentExchange łączy firmy z partnerami Salesforce posiadającymi specjalistyczną wiedzę branżową.
Więcej informacji o AgentExchange
Współpraca i innowacje z Agentblazers
AgentExchange tworzy ekosystem współpracy, w którym firmy, partnerzy i Agentblazers mogą łączyć siły, dzielić się najlepszymi praktykami i rozwijać agentowe AI. „AgentExchange otwiera przed Docusign nowe możliwości technologiczne i rynkowe, zwiększając nasz zasięg i wpływ. Pracowaliśmy z Salesforce nad stworzeniem akcji agentowych, które integrują się z procesami klientów. Dzięki temu nasi klienci mogą automatyzować zadania związane z umowami, bez konieczności budowania własnych agentowych technologii” – powiedział Larry Jin, wiceprezes ds. zarządzania produktem w Docusign.
Partnerzy posiadający oferty na AgentExchange lub aktywnie rozwijający komponenty Agentforce to m.in.:
Sprzedaż i obsługa klienta
– Appiphony: Integracja generowania dokumentów z Agentforce.
– Bucher + Suter: Umożliwienie płynnego przejścia od agenta AI do człowieka, przy zachowaniu pełnego kontekstu rozmowy.
– Docusign: Tworzenie dokumentów, kierowanie ich do podpisu oraz śledzenie statusu dokumentów i podpisów.
– Highspot: Dostarczanie użytkownikom Agentforce wyselekcjonowanych treści sprzedażowych oraz analiz AI zwiększających zaangażowanie klientów i skuteczność sprzedaży.
Finanse, operacje i zarządzanie talentami
– Asymbl: Rozwiązania AI dla rekrutacji usprawniające procesy pozyskiwania talentów.
– Bullhorn: Agenci Rekrutacyjni Bullhorn przyspieszają cały cykl rekrutacji, poprawiając procesy takie jak dopasowanie kandydatów, angażowanie talentów i rekomendacje dotyczące zatrudnienia.
– Certinia: Monitorowanie kondycji finansowej klientów, diagnozowanie potencjalnych problemów oraz rekomendowanie rozwiązań.
– FinDoc: Integruje dane dotyczące płatności i CRM, zwiększając możliwości agentów rozliczeniowych.
– InvestorFlow: Upraszcza targetowanie potencjalnych klientów i agregację możliwości dla transakcji finansowych.
Produktywność i współpraca
– Box: Umożliwia agentom Agentforce analizę nieustrukturyzowanych danych i podejmowanie działań na ich podstawie, korzystając z języka naturalnego do interakcji z treściami w Box.
– CloudCrossing: Generowanie dokumentów i uruchamianie podpisów cyfrowych za pomocą akcji agentowych.
– Copado: Optymalizacja całego procesu DevOps w Salesforce dzięki inteligentnej automatyzacji tworzenia historii użytkownika, zarządzania wydaniami i rozwiązywania problemów ze wdrażaniem.
– Formstack: Umożliwia agentom zbieranie danych w formie bezformularzowej, poprawiając interakcje z klientami.
– GoMeddo: AI do zarządzania harmonogramami i rezerwacjami w Salesforce, optymalizujące proces planowania spotkań.
– Hubbl: Wyposaża agentów w analitykę procesów Hubbl oraz rekomendacje najlepszych praktyk.
– MemberVerse: Usprawnia operacje biznesowe dzięki zaawansowanym akcjom przepływu pracy.
– Moody’s: Tworzenie raportów badawczych na podstawie kont i szans sprzedażowych.
– Practivo: Umożliwia planowanie spotkań i zarządzanie zasobami za pomocą języka naturalnego, upraszczając proces rezerwacji.
– SharinPix: Pozwala agentom na wyszukiwanie, przeglądanie i zarządzanie zdjęciami z wykorzystaniem treści i metadanych.
– TaskRay: Optymalizacja zarządzania projektami i przepływami zadań za pomocą asystenta AI, zwiększająca produktywność zespołów.
– Zenkraft: Umożliwia agentom płynne zarządzanie wysyłką, śledzeniem i zwrotami, co prowadzi do mniejszej liczby zapytań klientów i lepszych doświadczeń użytkowników.
Rozwiązania branżowe
– Zdrowie i nauka – ComplianceQuest: Automatyzacja audytów pod kątem zgodności z przepisami.
– Produkcja – Propel: Automatyzacja szkoleń i procesów produkcyjnych.
– Retail – Thynk: Automatyzacja ofertowania, agregowanie danych o dostępności pokoi i przestrzeni konferencyjnych.
– Edukacja – iSchoolConnect: Automatyzacja procesu rekrutacji studentów.
Dostępność
– AgentExchange jest dostępne od dziś (5 marca 2025 r.) pod adresem AgentExchange.Salesforce.com.
– Pakowanie i publikowanie szablonów promptów oraz tematów jest już dostępne.
– Pakowanie i publikowanie szablonów agentów będzie dostępne w kwietniu 2025 r.
Dowiedz się więcej:
– Odwiedź AgentExchange
– Zostań Agentblazerem
– Poznaj Sieć Partnerów Agentforce
– Obejrzyj kluczowe wystąpienie TDX
Niniejszy artykuł może zawierać odniesienia do usług lub funkcji, które są w fazie rozwoju i nie zostały jeszcze wydane. Klienci powinni podejmować decyzje zakupowe na podstawie w pełni dostępnych i wdrożonych funkcji. Aktualną listę usług i funkcji można znaleźć na stronie Salesforce.
źródło: informacja prasowa Salesforce