UKE: Raport NSKPI za Q4 2020

Raport NSKPI za Q4 2020. Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL)  za czwarty kwartał 2020 r. W prezentowanym raporcie określenie Hurt odnosi się do operatorów alternatywnych, zaś Detal – do części detalicznej OPL.
Ocena poziomu jakości świadczonych usług:
W czwartym kwartale 2020 r. czerwone światło „zapaliło się” w odniesieniu do wskaźnika LLU2 (Liczba odrzutów technicznych na 100 zamówień LLU), w październiku i do wskaźnika LLU4 (Liczba awarii na 100 usług LLU), we wszystkich trzech miesiącach.
Ocena niedyskryminacji krótkookresowej i długookresowej:
W okresie objętym badaniem przeprowadzone testy nie wykazują występowania zjawisk dyskryminacyjnych w obsłudze operatorów alternatywnych względem części detalicznej OPL. Dla krótkookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki były pozytywne dla analizowanego kwartału – nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Dla długookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki były pozytywne dla analizowanego kwartału – nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Porównanie poziomu jakości usług pomiędzy operatorami alternatywnymi:
Żaden ze wskaźników zagregowanych nie wskazuje na działania dyskryminacyjne OPL względem któregokolwiek z uczestników rynku.
Pliki:
Raport NSKPI Q4 – 751 KB plik PDF

źródło: UKE