Plus oraz Cyfrowy Polsat rozpoczynają kampanię reklamową, promującą produkt mobilny, który ubrany w marketing może okazać się produktem stacjonarnym. Powód jest prosty … tego mobilnego częstokroć trudno użyć nawet w najbardziej podstawowym zakresie, czyli próbując wysłać SMS.
W spocie reklamowym pada pytanie o zasięg LTE: nad jeziorem, w górach oraz poza miastem. Bohater spotu odpowiada, że internet LTE jest wszędzie. Na koniec zaś pada konkluzja, że tam, gdzie inni mają problemy z zasięgiem – sprawdzi się internet domowy LTE. Oczywiście … w Cyfrowym Polsacie !
Tyle marketingu. A jakie są fakty ?
1. konkurenci z grupy Networks! już dawno prześcignęli grupę Cyfrowego Polsatu / Polkomtela w zakresie ilości stacji LTE, mimo tego, że to właśnie ta pierwsza grupa, mając do dyspozycji 5 MHz mogła rzeczywiście znacząco konkurencji uciec
2. nad jeziorem konkurenci zasięg mają, a Plus niestety nie. Wystarczy pojechać nad jeziora lubuskie, czy mazurskie i bolesna prawda w wielu miejscach zaczyna razić. Skoro konkurenci mają zasięg wewnątrz budynków, a Plus go nie ma nawet na SMS – trudno, żeby LTE „wyczarował się” z niczego
3. podobna sytuacja jest nad morzem, w miejscach, spinających Pomorze Gdańskie z Pomorzem Szczecińskim, więc … ?
4. a poza miastem ? Może jednak nie warto pytać. Wyjeżdżając choćby z Jeleniej Góry w kierunku granicznej Lubawki, czy nawet do turystycznych miejscowości: Zachełmie, Podgórzyn Górny, Sosnówka Górna, a nawet do sporej części Karpacza ( wewnątrz budynków ), żeby okazało się, że operatorowi tym razem niestety pomysł na reklamę kompletnie nie wyszedł
5. jako suplement do materiału kierujemy naszych Czytelników do treści, zawartych na firmowych portalu – plusforum.pl, z których wynika, gdzie i jaki Plus ma realny internet, ile planów przesuwa się w nieskończoność, jaki ogrom pozwoleń radiowych dla stacji radiowych operator opłacił od lat i odpowiadająca tym opłatom stacja nigdy nie powstała, więc pieniądze zostały bezpowrotnie zmarnowane
Jeśli wciąż są chętni do zapoznania się z przekazem grupy Cyfrowego Polsatu / Polkomtela – brzmi on tak:
Reporter Cyfrowego Polsatu sprawdza, jak działa Domowy Internet LTE. Ruszyła nowa kampania reklamowa Domowego Internetu LTE oferowanego przez Cyfrowy Polsat. Ten szybki Internet jest dostępny wszędzie tam, gdzie inne rozwiązania nie zawsze się sprawdzają. Domowy Internet LTE to nie tylko usługa, ale przede wszystkim autorskie, nowoczesne i unikalne rozwiązanie wprowadzone przez Cyfrowy Polsat ponad 3 lata temu. To jedyny taki produkt na polskim rynku. Wcielający się w rolę wakacyjnego reportera Krzysztof Ibisz, znany już widzom z poprzednich odsłon spotów promujących zestaw ODU-IDU, pokazuje innowacyjność i niezawodność zestawu, dzięki któremu zasięg Internetu LTE dostępny jest wszędzie tam, gdzie wydawałoby się to prawie niemożliwe – nad jeziorem, w górach czy poza miastem.
Jedyny taki Internet w Polsce !
Unikalny zestaw Domowego Internetu LTE, składający się z zewnętrznego modemu oraz wewnętrznego routera, jako pierwsi w Polsce wprowadzili Cyfrowy Polsat i sieć Plus. Urządzenie ODU-200 to zewnętrzny modem LTE, który w bardzo prosty sposób można zamontować na budynku (np. na dachu lub balkonie) i podłączyć do istniejącej instalacji antenowej TV (satelitarnej lub naziemnej). Rozwiązanie to istotnie zwiększa obszar zasięgu i moc sygnału superszybkiego Internetu LTE. Właśnie dzięki temu może zapewnić lepszą jakość i szybkość działania Internetu w domu, w szczególności na obszarach o trudnych warunkach geograficznych lub urbanistycznych i na granicy zasięgu. Za pośrednictwem jednego kabla do wnętrza domu lub mieszkania przesyłany jest zarówno sygnał TV, jak i Internet LTE i jest to jedyne takie rozwiązanie na rynku. Domowy router IDU-200 służy natomiast do udostępnienia Internetu wewnątrz lokalu. Można podłączyć do niego urządzenia zewnętrzne, takie jak dekoder telewizyjny czy komputer poprzez kabel Ethernet lub bezprzewodowo, za pośrednictwem Wi-Fi korzystać z Internetu na smartfonach, tabletach i laptopach.
Większa moc sygnału już za 40 zł miesięcznie
Zestaw Domowego Internetu LTE dostępny jest w ofercie Cyfrowego Polsatu z rabatem smartDOM już za 40 zł/mies. W ramach promocji dostępny jest pakiet 40 GB oraz usługa LTE bez limitu danych. Dodatkowym benefitem są 3 pakiety IPLA (IPLA FILMY I SERIALE, IPLA WIEDZA NEWS ROZRYWKA, IPLA DZIECI) dostępne przez 2 miesiące za darmo. Internet LTE Cyfrowego Polsatu i Plusa jest dostępny dla 99% mieszkańców Polski. Internet nowej generacji LTE Plus Advanced obejmuje swoim zasięgiem już ponad 40% populacji naszego kraju, co oznacza, że może z niego korzystać ponad 15 milionów Polaków. Za scenariusz i realizację filmu odpowiada agencja GREY Group, reżyserował Michał Bulik. Producentem jest Mariusz Matwiejczuk, a postprodukcją zajął się Dom Produkcyjny TFP Sp. z o.o. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Vizeum. Pokazane w spocie zmagania reportera z siłami natury można zobaczyć m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat. Kampania obejmuje także Internet. Spot można obejrzeć tutaj: http://www.grupapolsat.pl/pl/node/5467
Przy okazji przypominamy nasz materiał na temat jakości pokrycia drogi od Jeleniej Góry do Karpacza, w tym jakości sygnału sieci w hotelu „Gołębiewski” w Karpaczu
źródło: Cyfrowy Polsat / informacja własna