Sygnał Plusa na kolejowym szlaku od Jeleniej Góry przez Wrocław po opolski Grodków

Prezentujemy jakość dostępnego sygnału w sieci Plus na kolejowej trasie od stacji Jelenia Góra Główna przez Wrocław Główny po końcową stację Grodków – już w województwie opolskim. Trasę pokonywaliśmy z bardzo krótkim czasem przesiadkowym dwoma składami: prowadzonymi przez Koleje Dolnośląskie oraz POLREGIO. Przedstawicielom Polkomtela wskazujemy, iż wciąż najbardziej wartym uwagi jest odcinek Jelenia Góra – Wrocław, gdzie najgorsza sytuacja występuje od Jeleniej Góry po Wałbrzych, następnie w części przejazdu przez to miasto, a potem od stacji Imbramowice po Smolec. W części od Wrocławia po Grodków jest sporo lepiej, choć od Brzegu po Grodków także bywa różnie
Bieg pociągu zgodnie ze stacjami kolejowymi wedle nomenklatury PKP:
1. Jelenia Góra Główna
2. Wojanów
3. Trzcińsko
4. Janowice Wielkie
5. Ciechanowice
6. Marciszów
7. Sędzisław
8. Witków Śląski
9. Boguszów-Gorce Zachód
10. Boguszów-Gorce
11. Boguszów-Gorce Wschód
12. Wałbrzych Główny (tu nieustannie przypominamy PKP o konieczności dopilnowania dworca przed rosnącą dewastacją)
13. Wałbrzych Fabryczny
14. Wałbrzych Miasto
15. Wałbrzych Szczawienko
16. Świebodzice
17. Jaworzyna Śląska
18. Żarów
19. Imbramowice
20. Mietków
21. Kąty Wrocławskie
22. Sadowice Wrocławskie
23. Smolec
24. Mokronos Górny
25. Wrocław Zachodni
26. Wrocław Grabiszyn
27. Wrocław Główny
28. Wrocław Brochów
29. Święta Katarzyna
30. Zębice Wrocławskie
31. Lizawice
32. Oława
33. Lipki
34. Brzeg
35. Olszanka
36. Czeska Wieś
37. Lipowa Śląska
38. Grodków Śląski
Log jakości dostępnego sygnału Plusa w trasie
lista unikalnych sektorów stacji, które serwowały sygnał w kierunku terminala w trasie
Zainteresowanych rozwojem sieci Plus zapraszamy do dyskusji na operatorskim portalu plusforum.pl

źródło: informacja własna