Polkomtel realizuje dostawy z e-sklepu przez firmę kurierską TNT, a ta… robi co uważa!

Można rzec… historia jednej przesyłki. Niemniej – materiał co najmniej na broszurę. Klient zamawia towar w Polkomtelu przez e-sklep. Ten, niejako zapomniał że warto zawiadomić klienta o skierowanej przesyłce do firmy kurierskiej i podać jej numer. Robi to dopiero po interwencji klienta. Klient zauważa, że dostawa odbędzie się tego samego dnia, więc czeka na kuriera, śledząc status przesyłki po numerze, który właśnie otrzymał. Firma TNT, bo o nią właśnie chodzi – informuje, że przesyłka odbędzie się do końca dnia. Nagle w statusie pojawia się informacja, że… klienta nie ma w domu, został powiadomiony, zaś firma kurierska czeka na kontakt z klientem. Klient nie wiedząc, co się wydarzyło, bo kurier miał podjąć kontakt telefoniczny, a tego nie zrobił – próbuje skontaktować się z TNT. Niestety… bezskutecznie. Najpierw stacjonarny numer telefonu jest… niedostępny, po czym numer Fedex przekierowuje na TNT, zaś tam… 40 minut oczekiwania i nikt nie podejmuje połączenia. Klient podejmuje więc kolejny kontakt. Tym razem przez infolinię 801 TNT. Tu z kolei nie daje nic godzina czekania na konsultanta. Na bieżąco informuje Polkomtel o podejmowanych czynnościach, w tym o skardze, która została wysłana przez formularz TNT. Skarga pozostaje bez odpowiedzi z TNT. Kolejny krok, to powiadomienie UOKiK o sposobie funkcjonowania TNT. Przesyłka jest jednak śledzona dalej. Kolejny dzień i kolejna informacja o braku pobytu adresata w miejscu odbioru przesyłki, kontakt z Polkomtelem trwa. Tyle, że nic się nie zmienia. Trzeci dzień, to informacja, że przesyłka właśnie wyjechała do magazynu TNT pion wyżej. Kolejny monit do e-sklepu powoduje, że zostaje zawrócona do klienta. Klient czeka więc trzeci dzień, zaś docelowo w statusie widzi informację, że… nie było go w domu. Zarówno domofon, jak i numer telefonu klienta milczał, co oznacza, że kurier po prostu pisze w formularzach kłamstwa. Może ma za dużo pracy wedle własnej oceny, a może mu się po prostu nie chce, bo skoro firma działa wedle standardów jakie zaprezentowaliśmy wyżej, to dlaczego kurier ma mieć standardy inne? Warto na koniec zadać pytanie, dlaczego Polkomtel mając wiedzę o takim działaniu TNT wciąż korzysta z jej usług? TNT działa bowiem ewidentnie na szkodę wizerunkową Polkomtela. Ten zaś… wydaje się być wobec zaistniałej sytuacji kompletnie bezradny.

źródło: informacja własna

0 0 votes
Article Rating
1 Komentarz
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
mariusz9a

Normalnie jakbym czytał moją historię sprzed 1,5 roku… Tyle że ja nie pisałem skarg do UOKiK, a sklep internetowy Plusa sam do mnie dzwonił i niby starał się pomóc. Ile ja urlopu zmarnowałem przez tą g… firmę kurierską to szkoda gadać :-/ oczywiście odpowiedzi na skargi nie dostałem do dnia dzisiejszego :-] doręczenie trwało prawie dwa tygodnie!