Plus: Gdzie jest sygnał 5G? Operator walczy o klientów wyłączając dostęp do najnowszej technologii?

We wczorajszym dniu, od klientów sieci Plus otrzymaliśmy monity w temacie „nagłej” utraty zasięgu 5G. W kilku przypadkach próbowaliśmy klientów wesprzeć radami, związanymi z weryfikacją owej dostępności, w tym poprawnością działania terminala, jego ustawień oraz poprawnością działania karty SIM. Okazało się, że brak dostępu do segmentu 5G spowodowany jest wyłączeniem przez grupę Polsat Plus dostępu do segmentu 5G klientom ze starszymi planami taryfowymi, które nie są dedykowane dla 5G. Wcześniej klienci z usług najnowszej technologii mogli korzystać, ponieważ włączono im je promocyjnie. O ile klienci rozumieją zasady działania promocji, o tyle nie bardzo są w stanie zrozumieć brak informacji choćby w formie wiadomości SMS o tym, że usługa została bądź zostanie im wyłączona. Obecnie operator przygotowuje listę planów taryfowych zgodnych z usługami 5G. Dzisiejsza lista jest nieaktualna. Jeśli natomiast klient zechce nadal korzystać z dobrodziejstwa 5G powinien zmienić swój plan taryfowy na zgodny ze wspomnianą usługą. Klienci którym skończyła się umowa przedłużając kontrakt z operatorem powinni wybrać plan taryfowy 5G.

źródło: informacja własna / Plus

3 komentarze

  1. A ja przed chwilą dostałem informację z BOK, ze usługa 5G jest u mnie aktywna i sprawa została przekazana do innego działu (domyślam się że do technicznego). Także niezły tam bajzel mają 🙁
    Regulaminu promocji w której jest zapis że usługa miała być wyłączona z dniem 4.09.2021 też nie znalazłem :-]

    • Z naszych informacji wynika, że witryna web jest nieco nieaktualna w tym zakresie. Jak wspomnieliśmy w materiale – trwają prace porządkowe. Wkrótce wszystko ma być czytelne dla klientów

      • Dostęp do 5G został mi przywrócony 🙂 Ciekawe na jak długo 😉

Comments are closed.