Vectra internet: jak operator kiwa UOKiK i klientów?

Nie tak dawno, jak w listopadzie ubiegłego roku Prezes UOKiK zakończył postępowanie m.in. wobec Vectry za sposób stosowania tzw. klauzul inflacyjnych, nakładając na operatora karę w wysokości 68 milionów złotych (vide: informacja prasowa UOKiK). Tymczasem, jak informują klienci Vectry – stosowanie klauzul inflacyjnych wciąż ma się dobrze. Abonenci – co istotne – stwierdzają – że trzeci miesiąc z rzędu mają podwyższaną opłatę abonamentową bez najmniejszej informacji ze strony operatora o tym, z czego owa podwyżka wynika, zaś co tzw. klauzuli inflacyjnej mogą się tylko domyśleć. Dodatkowo, Vectra stosuje kolejny „unik” – zawierając w umowie obowiązek korzystania z usługi „Bezpieczny internet” na cały okres umowy, której nie można wyłączyć, a która to jest dodatkowo płatna! Jak zachowuje się operator w przypadku zgłoszenia reklamacyjnego na przykład via aplikacja mobilna? Ano nijak! Na reklamację po prostu w terminie nie odpowiada. Reasumując, warto nad tematem przystanąć – co polecamy uwadze Prezesa UKE, ponieważ – Vectrze jak widać – jedno postępowanie i jedna kara nie wystarczą.

źródło: informacja własna