Jak się nieoficjalnie dowiadujemy – w Cellnex Polska, po decyzji o optymalizacji lokalizacji stacji bazowych, a w konsekwencji wydatków na zakupy elementów sieciowych, w tym jakości zarządzania siecią – przyszedł czas na optymalizację zatrudnienia, co jest krokiem logicznym. Trudno bowiem zakładać, że zdublowane zasoby pracowników dotychczasowych operatorów, które zajmowałyby się wspólnymi lokalizacjami, to ekonomicznie dobry pomysł. Prawdopodobnie padły już pierwsze propozycje redukcji etatów. Na kanwie ewentualnych działań, o których mowa pozostaje klucz wyboru tych, co mają pozostać i tych, którym zaproponuje się odejście. Naszym zdaniem powinien to być klucz kompetencji. Ponieważ to spółka technologiczna – w ramach weryfikacji kompetencji można zastosować popularny dziś wybór audytu kompetencji na przykład przez wybór do składu weryfikacyjnego zespołu, pochodzącego od dostawców sprzętu i specjalistów od usług. Wtedy, na jakimś – prawdopodobnie wysokim poziomie – pracodawca będzie miał pewność, że pozostają najlepsi. Oczywiście warto również, aby pozostali dynamiczni, którzy wychodzą z pomysłami, mają inwencje „twórcze” i pomysły na rozwój jakości usług na linii Cellnex – operator.
Jakie kroki będą podejmowane na kolejnych etapach i jaki będzie skutek wdrażanych zmian? – przekonamy się pewnie za jakiś czas.
źródło: informacja własna (wk)
Materiały powiązane:
– Play i Plus po części ze wspólnym organizmem i z lepszym zasięgiem?
– Play internet: Jelenia Góra jak Wrocław?
– Play: czy sieć mimo wszystko może być lepszej jakości?