Awantura w sieci sprzedaży grupy Polsat Plus

Jak się dowiadujemy, w przeddzień Świąt Bożego Narodzenia wybuchł konflikt w sieci sprzedaży grupy Polsat Plus. Protestują pracownicy sieci APS grupy. Na okoliczność przesłania zdecydowanego sprzeciwu pod adres zarządu telekomu zredagowano petycję, w której możemy przeczytać m.in. o tym, że „Departament Sprzedaży B2C wraz z Działem Planowania i Wynagradzania Kanałów Sprzedaży i Zespołem Sprzedaży Urządzeń od ponad roku prowadzi działania wymierzone przeciwko Autoryzowanym Przedstawicielom Sprzedaży Grupy Polsat Plus oraz zatrudnianym przez nich pracowników. Przyjęta została zasada – 4 razy więcej pracy dołożymy, 2 razy mniej zapłacimy”. Pracownicy APS nie zgadzają się na takie traktowanie wskazując, że bez ich pracy przychody kanałów sieci sprzedaży byłyby diametralnie inne i to właśnie przy ich znaczącym wkładzie grupa osiąga z różnych tytułów zakładane przychody i końcowe zyski. W dalszej części petycji można przeczytać także: „obecnie, aby osiągnąć prowizje sprzed lat, należy podpisywać 2-3 razy więcej kontraktów. Należy zauważyć, że wzrosły koszty utrzymania APSów, co również nie jest obojętne dla prowadzonych działalności w tym obszarze”.
Mamy okres przedświąteczny. Czy na przełomie roku zespół sieci APS pokaże zarządowi operatora pazur i ogłosi strajk?

źródło: informacja własna

[ Po zainteresowaniu materiałem widać, że problem jest. I jest głęboki. Zapraszamy do dyskusji i dzielenia się anonimowymi spostrzeżeniami, które na pewno pomogą zarówno w pokazaniu istoty sprawy, jak i wskażą ścieżkę do wspólnego działania – dop. red. ]

 

 

5 komentarzy

  1. Po zainteresowaniu materiałem widać, że problem jest i jest głęboki. Zapraszamy do dyskusji i dzielenia się anonimowymi spostrzeżeniami, które na pewno pomogą zarówno w pokazaniu istoty sprawy, jak i wskażą ścieżkę do wspólnego działania.

    • Wszystkie ruchy, które są wykonywane w Plusie świadczą o tym, że właściciel szuka kupca na sieć i już nie bardzo interesuje co się w firmie dzieje. Najpierw brak inwestycji w sieć po uruchomieniu 5G, a teraz problemy pracownicze. Ciekawe czy ktoś się zainteresuje zakupem? Jeśli tak to mam nadzieję, że będzie to sieć, która wyciśnie wszystkie soki z posiadanych częstotliwości jak konkurencja.

  2. No cóż taka prawda jesteśmy tanią siłą roboczą. Czasy mamy jakie mamy zamiast zarabiać coraz wiecej zarobki są coraz niższe. Prowizje za umowy to jest jakaś masakra w porównaniu np sprzed rokiem czy wcześniej.

    • Takie same jaja były w UPC gdy właściciel podjął decyzję o sprzedaży. Dla przykładu dział techniczny (czyli ten dzięki któremu w ogóle operator funkcjonuje) został wywalony. No ale trzeba było wykazać zyski żeby firma była jak najwięcej warta. A przecież technicy tylko generują koszty – nieprawdaż?;-) No ale taki urok – żeby coś działało dobrze, trzeba wydać pieniążki a bezpośredniej stopy zwrotu brak – ale to myślenie tempaków nie mających pojęcia jak działa firma techniczna zwłaszcza telekomunikacyjna. No ale czego się spodziewać po humanistach;-) Było to w 2015 roku. Sieć ostatecznie kupił niedawno Play.

      • Tępaków rzecz jasna;-)

Comments are closed.